بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۰۴۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
تدبیر24 : سیم کارت ویژه کودک و نوجوان روز پنجشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از طرح خدمات و توسعه شبکه پهن باند قم، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت رسمی راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران گفت: در این سیم کارت تمامی اختیارات لازم برای استفاده از آن در کنترل والدین قرار داده شده است و استفاده هایی که کودک از سیم کارت می کند، توسط والدین کنترل می شود.

محمود واعظی ابراز داشت: والدین می توانند سیم کارت کودک را به گونه ای تنظیم کنند که مشخص باشد با چه شماره تماس هایی می تواند دسترسی داشته باشد و یا اینکه از چه شماره تلفن هایی می توان با این سیم کارت تماس گرفت.

وی راه اندازی سیم کارت کودک را ابزاری مناسب برای صیانت از حریم خانواده ها و فرزندان عنوان کرد و افزود: از امروز اپراتورهای رایتل و همراه اول توزیع سیم کارت کودک و نوجوان را آغاز کرده اند و ایرانسل نیز در حال تدارک مقدمات ارائه این گونه سیم کارت است.

وی همچنین قیمت سیم کارت کودک و نوجوان را 47 هزار و 500 ریال عنوان کرد.

طرح خدمات و توسعه شبکه پهن باند قم روز پنجشنبه با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات به بهره برداری رسید.

افتتاح طرح خدمات و توسعه شبکه پهن باند استان قم باعث توسعه شبکه پهن باند ثابت ADCL و به روز نمودن واگذاری ها و توسعه و ارتقای شبکه تلفن همراه به نسل سه و چهار خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در سفر به قم با شماری از مراجع و علما نیز دیدار و گفت و گو می کند.
برچسب ها: تدبیر24 ، سیم کارت ، قم ، کودک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
1
0
مگر كودكان حيوان هستند كه انها را به اين روش زشت كنترل مي كنند به كودك در عين حال كه تعليم و اموزش مي دهند ازادي لازم را هم مي دهند تا وقتي وارد اجتماع شد خطا هاي بزرگ نكند لزومي ندارد كودك گوشي داشته باشد خيلي لازم است بزرگترها بايد به او بدهند مگر قبلا كودكان گوشي داشتند خيلي كشورها كودكانشان گوشي نداردند از مسوولين قم بالاتر از اينها انتظار است ما مي خواهيم كودكان از همان سن كودكي خود دار و بزرگ باشند واقعا به مسوولين و خريداران اين گوشي متاسفم
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها