بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
با اجازه انتشار عکس بدن پوشش متهمی که اقدام به سرقت عابربانک ها می کرد پلیس از شهروندان در خواست کرده است تا متهم گریز پا را شناسایی کنند .
تدبیر24: سرهنگ "محمد کمانکش" رئیس پلیس آگاهی ویژه شرق استان تهران با اعلام این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع سرقت کارت عابر بانک ، کارشناسان این پلیس وارد عمل شده و برای بدست آوردن جزئیات بیشتر شاکی را احضار کردند.

به گزارش مهر، وی افزود: با تشکیل پرونده مقدماتی و اظهارات شاکی مشخص شد ؛ مالباخته که فردی بی سواد است که برای دریافت مبلغ  دویست هزار تومان به دستگاه عابر بانک مرکز شهر ورامین مراجعه و از آنجایی که وی توانایی انجام عملیات بانکی را نداشته با در اختیار گذاشتن کارت و شماره رمز از پسر جوانی که در آن اطراف در حال پرسه زنی بود درخواست می کند مبلغ مورد نظر را برایش برداشت کند.




این مقام انتظامی با اشاره به سوء استفاده فرد غریبه از این فرصت تصریح کرد: پس از مدتی شاکی مجدد  برای دریافت وجه نقد به بانک مراجعه و متوجه می شود کارتی که در اختیار دارد مفقودی  است و از حساب وی نیز مبلغ هنگفتی برداشت شده است.

سرهنگ کمانکش با بیان اینکه دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم  برای شناسایی از سوی مقام قضائی صادر شده است، از شهروندان درخواست کرد، از ارائه اطلاعات مالی و بانكی خود از قبیل شماره حساب و شماره های كارت اعتباری و اعلام رمز آنها به افراد غریبه خودداری کنندزیرا اکثر برداشت های غیرمجاز بر اثر غفلت و اعتماد نا به جای مالباختگان صورت می گیرد.

براین اساس ، در صورت شناسایی متهم ، شهروندان می توانند به پلیس آگاهی شرق استان تهران واقع در ورامین - روبروی کارخانه قند مراجعه کنند.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها