بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
وی افزود: نازک کاری یک میلیون و 750 هزار واحد تمام شده است و امسال تلاش می‌کنیم نازک کاری ها را به بیش از دو میلیون و 100 هزار واحد افزایش دهیم و نازک کاری کمتر از 200 هزار واحد برای سال آینده می ماند.
تدبیر24قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از فروش اقساطی ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر در سال جاری و دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل مسکن مهر پردیس خبر داد.

احمد اصغری‌ مهرآبادی با بیان اینکه در سال جاری 450 هزار واحد به فروش اقساطی می‌رسد ، گفت: از دو میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر که قراردادشان از ابتدای طرح مسکن مهر منعقد شده، دو میلیون و 120 هزار واحد از مرحله اسکلت سقف عبور کرده و سفت کاری بیش از دو میلیون واحد به اتمام رسیده است.

وی افزود: نازک کاری یک میلیون و 750 هزار واحد تمام شده است و امسال تلاش می‌کنیم نازک کاری ها را به بیش از دو میلیون و 100 هزار واحد افزایش دهیم و نازک کاری کمتر از 200 هزار واحد برای سال آینده می ماند.

اصغری مهرآبادی از ادامه تلاش‌ها برای صدور بیشتر سندهای اعیانی خبر داد و اظهار داشت : برای صدور سند اعیانی به پایان کار نیاز داریم و تلاش می کنیم امسال سندهای بیشتری صادر کنیم.

مهرآبادی افزود :طبق دستور وزیر راه و شهرسازی ؛ از محل فروش اراضی؛ خدمات زیربنایی، روبنایی‌، هزینه بخشی از آماده‌سازی‌ها تامین می شود و به همین منظور هزار میلیارد تومان زمین اختصاص یافته و با بانک مسکن هم مذاکره شده است تا این رقم در اختیار پیمانکارانی که مطالبه دارند ، قرار داده شود و از این محل مشکل تامین خدمات زیربنایی برطرف شود.

وی با بیان اینکه پیش از این رقمی که از مردم دریافت می‌شد بسیار زیاد بود ، یادآوری کرد: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی، برای تامین خدمات زیربنایی، جاده، پل، تونل و همچنین بخش‌هایی که هزینه‌های زیادی دارد از متقاضیان مبلغی دریافت نمی‌شود.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر به دستور دیگر وزیر راه و شهرسازی درباره مسکن مهر شهر جدید پردیس اشاره کرد و گفت:با توجه به اینکه ساخت و ساز 80 هزار واحد مسکن مهر پردیس در سال 91 آغاز شده است ،بنا به نظر وزیر راه و شهرسازی،  به همه پروژه‌های مسکن مهر پردیس افزایش تسهیلات از 25 میلیون به 30 میلیون تومان ، تعلق می گیرد.
برچسب ها: تدبیر24 ، مسکن مهر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها