بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل متحد در یمن درباره پایان یافتن ذخیره سوختی و مواد غذایی در این کشور هشدار داد و گفت: زیر ساخت های یمن ظرف چند روز آینده فرو می پاشد.
 تدبیر24یوهانس واندر کلاو با اعلام این مطلب افزود: خدمات رسانی در عرصه بهداشتی، آب و غذا در یمن متوقف شده است زیرا کمکی به این کشور نمی رسد.

این مقام سازمان ملل پیش بینی کرد در صورتی که هیچ کاری انجام نشود اوضاع کمک های بشر دوستانه بسیار بدتر از اوضاع کنونی خواهد شد.

وی اظهار داشت: محاصره این کشور به وسیله عربستان سعودی پیامدهای ناخواسته ای بر کمک های بشر دوستانه گذاشته است.

سفر فرستاده جدید سازمان ملل در یمن به منطقه  می رود

اسماعیل ولد شیخ احمد فرستاده جدید سازمان ملل در یمن قصد دارد برای متقاعد کردن طرفهای یمنی و رسیدن به راه حل سیاسی در این کشور بزودی به منطقه سفر کند.

پیام انصار الله یمن به دبیر کل سازمان ملل

جنبش انصار الله یمن با ارسال پیامی به بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد وی را در جریان جنایات عربستان در یمن و هدف قرار گرفتن تاسیسات حیاتی کشور قرار داد.

جنبش انصار الله در این پیام تاکید کرده است که بیمارستان های یمن با مشکل جدی سوخت مواجه هستند و سوخت این بیمارستان ها حد اکثر تا بیست و چهار ساعت آینده تمام خواهد شد. این در حالی است که بیمارستان های این کشور مملو از مجروحان و بیماران یمنی است.

جنبش انصار الله یمن همچنین به بان کی مون درباره اقدامات جنایت کارانه جنگنده های آل سعود در منطقه «سعوان» واقع در صنعاء هشدار داده و کشته شدن دهها نفر از شهروندان را در این منطقه یاد آوری کرده است.

جنبش انصار الله همچنین به دبیر کل سازمان ملل یاد آور شده است که عملیات کشتار مردم یمن در اطراف استان «صعده» به وسیله جنگنده های عربستانی همچنان ادامه دارد.

انصار الله در این پیام خاطر نشان کرده که جنگنده های آل سعود دیروز شنبه بیش از چهل بار به یازده منطقه در استان «صعده» حمله نموده است.

جنگنده های عربستان دیروز همچنین تاسیسات حیاتی از جمله بانک ها و هتل ها را در استان «حجه» هدف قرار داده اند.

کشته شدن شهروندان و زخمی شدن برخی از آنان در بیمارستان ها و خانه های مسکونی در «تعز» از دیگر موارد یاد شده در پیام انصار الله به بان کی مون می باشد.

انصار الله یمن در پایان از دبیر کل سازمان ملل درخواست کرده است که این سازمان نقش فعال و سازنده خود را برای پیروزی ارزش های اخلاقی و انسانی به اجراء در آورد و جلوی تجاوزات عربستان به یمن را بگیرد.

حمله جنگنده های عربستان به پایگاه هوایی «الدیلمی» 

جنگنده های عربستان در دو نوبت به پایگاه هوایی «الدیلمی» در صنعاء حمله کردند.

این جنگنده ها به طور گسترده بر فراز آسمان پایتخت در حال پرواز هستند.

جنگنده های عربستان پادگان الجمهوری در استان صعده را نیز در دو نوبت هدف قرار دادند.

دیده‌بان حقوق بشر اعلام کرد : ائتلاف عربستان در حملات هوایی خود به یمن از بمب‌های خوشه‌‌ای ساخت آمریکا استفاده کرده است.

شهادت دهها زن و کودک در حمله جنگنده های عربستان به صنعاء 

جنایت جدید عربستان در صنعاء، پایخت یمن دهها شهید و زخمی بر جای گذاشت.

حملات جنگنده های عربستان دهها شهید و زخمی برجا گذاشت که بیشتر آنان زنان و کودکان هستند.

جنگنده های سعودی همچنین چهار بار به جزیره «الکمران» در استان الحدیده و سه بار به منطقه «الرمادیات» در استان صعده حمله کردند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز مواضع تروریست های القاعده مشرف بر منطقه «مودیه» در استان ابین را به تصرف در آوردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها