بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
پارسال یک میلیون و 130 هزار و 164 دستگاه خودرو در کشور تولید شده که چنانچه یک سوم این خودروها وارد تهران شده باشند، 376 هزار و 721 دستگاه خودرو در این مدت وارد خیابان ها و بزرگراه های پایتخت شده اند.
 تدبیر24: مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به رشد 50 درصدی تولید خودرو در کشور در سال 93 از تردد روزانه یکهزار دستگاه خودروی جدید در خیابان های پایتخت خبر داد.
به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، شهرام جباری زادگان با اشاره به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت از آمار تولید خودرو افزود: پارسال یک میلیون و 130 هزار و 164 دستگاه خودرو در کشور تولید شده که چنانچه یک سوم این خودروها وارد تهران شده باشند، 376 هزار و 721 دستگاه خودرو در این مدت وارد خیابان ها و بزرگراه های پایتخت شده اند.
وی با اشاره به اینکه به دلیل کاهش تولید خودرو در سال های اخیر، تعداد خودروهای جدید که وارد تهران شده به کمتر از یکهزار دستگاه کاهش پیدا کرده و سه رقمی شده بود افزود: آمار این تعداد خودرو پس از سال ها در سال گذشته، چهار رقمی شد و به بیش از یکهزار دستگاه افزایش پیدا کرد.
جباری زادگان با تاکید بر اینکه هر خودرو برای عبور و مرور به حداقل 25 متر مربع فضای حرکتی نیاز دارد، تصریح کرد: بر این اساس باید هر شبانه روز 26 هزار متر مربع و سالانه 9 میلیون و 418 هزار متر مربع خیابان و بزرگراه جدید در تهران احداث شود.
به گفته ی وی، این حجم خودرو به 376 هزار و 721 فضای پارک خودرو جدید نیاز دارد.
برچسب ها: تدبیر24 ، شهرداری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها