بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۰۴۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
سرهنگ فراری ارتش سوریه که با آغاز بحران سوریه در سال 2011 به عضویت گروه‌های تروریستی درآمد و از مؤسسان اصلی «ارتش آزاد» است پیش از این در ترکیه مستقر بود.
 تدبیر24:  شنبه‌شب نیروهای حزب‌الله و نخبه ارتش سوریه در عملیاتی ویژه، اتاق عملیات تروریست‌ها در حومه شهر ادلب را هدف گرفتند و گفته می‌شود ریاض‌الاسعد در میان کشته‌هاست.

به گزارش فارس، روز شنبه (دیروز) نیروهای ویژه  ارتش سوریه به کمک رزمندگان حزب الله لبنان بعد از بررسی تحرکات نیروهای تروریستی در حومه ادلب (نزدیک شهر جسر الشغور) و همچنین کشف مقر اصلی نیروهای تروریستی، حمله ویژه در دستور کار قرار دادند.

در این عملیات موفق، تعدادی از فرماندهان نیروهای تروریستی که برای انجام عملیات جدید در حومه ادلب گرد هم آمده بودند در محاصره نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان حزب الله قرار گرفتند.

طبق این گزارش، با شروع حملات نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان حزب‌الله درگیری شدیدی بین نیروهای سوری و رزمندگان با نیروهای تروریستی در مقر فرماندهان تروریست‌ها و اطراف آن صورت گرفت که در نتیجه این درگیری‌ها 19 تن از نیروهای تروریستی از جمله چند فرمانده و همچنین 4 افسر نظامی ترکیه کشته شدند.

به گزارش فارس، در این درگیری یک تن از نیروهای ارتش سوریه و یک تن از رزمندگان حزب‌الله به شهادت رسیدند.

ریاض الاسعد در میان کشته‌ها؟

اخبار ضد و نقیض از کشته شدن «ریاض الاسعد» از فرماندهان بلند پایه گروهک «ارتش آزاد» و حضور جسد او در بین کشته شده‌ها حکایت دارد.

سرهنگ فراری ارتش سوریه که با آغاز بحران سوریه در سال 2011 به عضویت گروه‌های تروریستی درآمد و از مؤسسان اصلی «ارتش آزاد» است پیش از این در ترکیه مستقر بود.

سال ٢٠١٣ در دیرالزور (شرق سوریه) بر اثر رفتن روی مین بشدت مجروح شد و پای خود را از دست داد. با آغاز عملیات در جسر الشغور وارد ادلب شد و گفته می‌شود دیروز در عملیات ارتش سوریه و حزب‌الله کشته شده است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
0
چقدر بد!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها