بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
این فیلم در مورد ترور فوتبالیست کلمبیایی است که چند سال پیش در مسابقات جام جهانی ضربه پنالتی را از دست می دهد و در کشورش توسط طرفداران متعصب فوتبال به جرم همین پنالتی با شلیک گلوله به قتل می رسد.
 تدبیر24:  مستند "دو اسکوبار" که برنده جایزه ایدفا 2010 و نامزد دریافت بهترین مستند کن بوده است، سه شنبه 15 اردیبهشت ماه ساعت 16 ، در قالب برنامه تلویزیونی «آن سو » از شبکه مستند پخش و بررسی می شود.

این مستند به کارگردانی جف و مایکل زیمبالیست در مورد حادثه قتل فوتبالیست کلمبیایی و رابطه آن با گروه مافیایی اسکوبار است.

این فیلم در مورد ترور فوتبالیست کلمبیایی است که چند سال پیش در مسابقات جام جهانی ضربه پنالتی را از دست می دهد و در کشورش توسط طرفداران متعصب فوتبال به جرم همین پنالتی با شلیک گلوله به قتل می رسد.

« آنسو » ساخته محمد حمیدی مقدم هر روز ساعت 16 از شبکه مستند پخش می شود. این مجموعه ضمن پخش بهترین مستندهای جهان که در جشنواره های مختلف خوش درخشیده اند، در هر قسمت با حضور کارشناسی متفاوت به بررسی محتوای مستند می پردازد. 

شبكه مستند اولين شبكه ديجيتال صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران است كه با راه اندازي رسمي فرستنده ديجيتال تلويزيوني در تهران، پخش اين شبكه به طور آزمايشي در مهر1388 شروع و در اسفند 1389 به طور رسمي افتتاح شد.

 شبكه مستند شبكه اي است كه بيشترين ميزان پخش آثار در آن به موضوعات علمي، فني و اجتماعي اختصاص دارد و با رويكرد اصلي اطلاعاتي و ارشادي براي مخاطبان عام در قالب ساختارهاي مختلف به ويژه مستند برنامه پخش مي كند.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها