بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: امید است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی خود بیش از پیش خود را برای حل مسائل و مشکلات عدیده مالی و همچنین ارائه طرح ها و برنامه‌ریزی‌های مناسب در دو حوزه ورزش و جوانان آماده کنند.
 تدبیر24 دکتر امیررضا خادم در نهمین جلسه شواری معاونین و مدیران کل امور مجلس و دستگاه‌های اجرایی که در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه اظهار داشت: امیدوارم ورود همکاران به این محیط ورزشی بهانه ای برای پرداختن به ورزش از سوی همکارانمان باشد.

او در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد معاونت پارلمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: موضوع ورزش، هیاهوی زیادی دارد که با حوزه جوان همراه شده این در حالی است که این دو موضوع هیچ همخوانی با یکدیگر ندارد حتی در زمینه بودجه.

خادم گفت: هزینه و بنیه مالی این وزارتخانه اندک است و همین مسأله باعث بروز مشکلات زیادی شده است.

او افزود: امید است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی خود بیش از پیش خود را برای حل مسائل و مشکلات عدیده مالی و هم‌چنین ارائه طرح ها و برنامه‌ریزی های مناسب در دو حوزه ورزش و جوانان آماده کنند.

در ادامه معاون وزیر ورزش و جوانان با مهم خواندن بحث توسعه ورزش در ابعاد مختلف به خصوص مبحث حقوقی و پارلمانی آن یادآور شد: رعایت بحث عدالت و توسعه عادلانه ورزش باعث تکمیل و تجهیز طرح ها و اماکن ورزشی با هدف توسعه زیرساخت‌ها شده است و من امیدوارم با توجه به شرایط وزارت ورزش و جوانان نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز انتظارات و درخواست های خود را تعدیل کنند.

او در این نشست گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در این معاونت ارائه کرد و افزود: 2 هزار و 958 مورد ملاقات در یکسال و نیم گذشته و 3 هزارمکاتبه با حوزه های مختلف مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم. تا‌کنون 68 سوال توسط نمایندگان از وزارت ورزش و جوانان شده که 50 سوال پس گرفته شده و 18 سوال همچنان در حال بررسی است. این در حالی است که فقط یک سوال در آستانه صحن است.

خادم توضیح داد: عمده این سوال‌ها در حوزه جوانان است اما در بطن آن‌ها در خصوص طرح‌های نیمه تمام نیز سوالاتی توسط نمایندگان مجلس مطرح می شود.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: ما در حوزه جوانان متولی نظارت بر عملکردها هستیم ولی باید همیشه پاسخگوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز باشیم.

خادم همچنین خطاب به معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: از شما می خواهیم که فرصت دخالت محتوایی ما را در تدوین آیین نامه داخلی مجلس فراهم آورید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها