بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۵۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
دبیر کانون جهانگردی آبادان از تاثیر ریزگردها بر بناهای تاریخی خبر داد و گفت: باید از همین حالا فکری به حال حفاظت آثار تاریخی در برابر گرد و خاک کرد.
 تدبیر24 احمد امیری اظهار کرد: گرد و غبار وقتی منشا طبیعی داشته باشد خطری برای بناهای تاریخی ایجاد نمی‌کند. به طور مثال تخت ‌جمشید سال‌های سال زیر خاک بود اما مشکلی ایجاد نکرد.

دبیر کانون جهانگردی آبادان تصریح کرد: ریزگردها می‌تواند اثری مخرب داشته باشد و در چند دهه آینده موجب پوسیدگی آثار تاریخی ما می‌شوند و روند تخریب آن‌ها را سریع‌تر می‌کند. با توجه به اینکه بسیاری از آثار تاریخی در فضاهای باز هستند بهتر است این وضعیت کنترل شود و فکری به حال گرد و خاک‌ها شود.

امیری با بیان اینکه در گذشته گرد و غبار بود اما به شدت این روزها نبود، اظهار کرد: آثاری که قابل انتقال به موزه‌هاست باید انتقال یابند. به عنوان مثال مشاهده می‌کنیم که در موزه‌ای مثل موزه لور فرانسه بسیاری از آثار بزرگ در آنجا نگهداری می‌شوند. خوب است که بعد از هر گرد و غبار به وضعیت آثار رسیدگی شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها