بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۵۰۸۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
 تدبیر24:این سالن ورزشی تنیس را آقای کاتالای ۳۰ ساله طراحی کرده و قرار است در دوبی ساخته شود و…

یک معمار لهستانی موفق به طراحی سالن ورزشی در زیرآب شد.

این ورزشگاه تنیس توسط آقای کاتالای 30 ساله طراحی شده است ،قرار است که این سالن در دوبی ساخته شود و آقای کاتالا می گوید به دنبال سازنده برای عملی کردن طرح خود است.








این سالن ورزشی تنیس دارای یک سقف شیشه ای بزرگ خواهد بود اما نکته مهم در ساخت آن داشتن شیشه هایی چند لایه با مقاومت بالاست . این زمین تنیس مانند حبابی بین آب است و سقف آن به صورت منحنی است.

آقای کاتالا می گوید به این پروژه باور دارد و آنرا ترکیبی از تکنولوژی و ورزش می داند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
0
14
خواستن توانستن است
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها