بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
لیست 50 نفره و ابتدایی تیم ملی فوتبال فردا کامل و به AFC تحویل داده خواهد شد.
  تدبیر24:  طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های ملی کشور های مختلف در قاره کهن برای حضور در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه که مرحله نخست آن با مرحله اول مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا 2019 به صورت ادغام شده برگزار می‌شود، تا فردا فرصت دارند تا لیست 50 نفره ابتدایی خود را اعلام کنند.
بر همین اساس در حال حاضر برای این لیست 45 بازیکن مدنظر کی روش و کادر فنی تیم ملی قرار دارند و قرار است امشب و بعد از بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر با انتخاب 5 بازیکن دیگر، لیست 50 نفره تیم ملی تکمیل و فردا به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه شود.
کادر فنی تیم ملی در جلسه‌ای که فردا برگزار می‌شود، این لیست را تکمیل و به وسیله کمیته بین‌الملل این لیست را به AFC ارسال خواهد کرد.
قرار است اردوی تیم ملی هفته آینده آغاز شود و بر همین اساس لیست بازیکنانی که به اردوی تیم ملی برای دو مینی کمپ هفته آینده دعوت شوند، هفته آینده معرفی خواهد شد. البته هنوز تعداد بازیکنانی که برای اردوی هفته آینده معرفی می‌شوند، مشخص نیست.
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها