بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: دره‌ی خرم‎آباد ثبت جهانی می‎شود.
  تدبیر24:  مهندس «اصلانی» در جلسه‎ای که بمنظور تعریض خیابان شهدای خرم‎آباد تشکیل شد با بیان این‌که خرم‎آباد جزو معدود شهرهای کشور به لحاظ وجود دره‎ای زیبا است، خاطرنشان کرد: براین اساس این دره که از منظر شهری یکی از زیباترین سکونت‎گاه‎های شهری محسوب می‎شود پیشنهاد ثبت جهانی آن به سازمان یونسکو داده شده است.

وی ادامه داد: به‌علت ساخت و سازهای ناهمگون تاکنون این مهم محقق نشده است اما با پیگیری‎های استاندار سخت‌کوش استان در تلاش هستیم تا با فراهم کردن زیرساخت‎های لازم دره خرم‎آباد را ثبت جهانی کنیم.

این مقام مسئول افزود: برای ثبت جهانی شدن دره‌ی خرم‎آباد همه دستگاه‎های متولی از جمله اداره‌کل راه مسکن و شهرسازی و شهرداری باید بیش از پیش تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به عدم تعریض خیابان شهدای خرم‎آباد که بیش از یک دهه هم‌چنان بلاتکلیف باقی‌مانده است، گفت: تعریض و ساماندهی این خیابان و تبدیل آن از سواره‎رو به پیاده‎رو می‎تواند به‌عنوان نخستین گام در راستای ثبت جهانی شدن دره خرم‎‎آباد تأثیرگذار باشد.

معاون امور عمرانی استاندار افزود: اگر خیابان شهدای خرم‎آباد ساماندهی و پیاده‎رو شود می‎تواند به‌عنوان زیباترین نقطه در دره‌ی خرم‎آباد هم به زیبایی شهر کمک کند و هم در جذب صنعت توریسم زمینه اشتغال را فراهم آورد.

در این جلسه که مدیران کل راه و مسکن و شهرسازی دفتر فنی استانداری شهردار خرم‎آباد و تنی چند از مالکان این خیابان نیز حضور داشتند مقرر شد اداره‌کل مسکن و شهرسازی و شهرداری خرم‎آباد ظرف مدت چهار ماه نسبت به تهیه طرح جامع جهت عملیاتی شدن طرح تعریض این خیابان اقدام کنند.
برچسب ها: تدبیر24 ، خرم آباد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها