بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
رئیس پلیس «فتا»ی ایلام با اشاره به گسترش برخی کلاهبرداری‌ها تحت‌عنوان تورهای گردشگری در خصوص کلاهبرداری‌های شرکت‌های هرمی هشدار داد.
 تدبیر24: سرگرد «علی کسانی»  در خصوص خطر وعده‌های دروغین شرکت‌های هرمی اظهار کرد: امروزه به‌علت اقبال اکثریت مردم به بازار کسب‌وکار و فعالیت در حوزه‌های مختلف، کلاهبرداران هم به روش‌های متعدد سعی در اجرای مقاصد شوم خود تحت‌عنوان کلاهبرداری از مردم را دارند.

وی ادامه داد: یکی از کلاهبرداری‌هایی که هر روز بیشتر شاهد آن هستیم کلاهبرداری تحت‌عنوان فعالیت شرکت‌های هرمی در فضای مجازی است که با ترفندهای مختلفی سعی در خرید و فروش کالاها یا سایر اقدامات خود دارند.

کسانی، شیوه‌های اطلاع‌رسانی شرکت‌های هرمی تبلیغ‌های اغراق‌آمیز در آگهی‌ها از ترفند‌های این شرکت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: با اندکی تأمل انسان به غیرقابل‌ باور بودن آن پی می‌برد و معمولاً این‌گونه شرکت‌ها آدرس و مشخصات دقیقی در دسترس کاربران خود قرار نمی‌دهند.

رئیس پلیس «فتا» استان ایلام تصریح کرد: شرکت‌های هرمی در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای دارند اما امروزه یکی از شیوه‌هایی که بیشتر این شرکت‌های هرمی در پیش‌گرفته‌اند کلاهبرداری تحت‌عنوان تورهای گردشگری است که با توجه به علاقه عموم مردم به مسافرت و گردش با تبلیغ‌های گسترده و قیمت‌های پائین در یک برنامه‌ریزی مشخص متقاضیان سفر با تورهای مسافرتی را به بهانه تسهیلات سفر به دام می‌اندازند.

وی با بیان این‌که از اعتماد به شرکت‌هایی که با تبلیغات گسترده و غیرقابل ‌باور سعی در جذب مشتریان خود دارند در خرید و فروش وسایل و بازاریابی خودداری شود و به نمایندگی‌ها و شرکت‌های قابل‌اعتماد و دارای مشخصات واقعی مراجعه کنند و فعالیت‌های بازاریابی خود را زیر نظر آن شرکت‌ها انجام دهند، افزود: بیشتر قشر استفاده‌کننده از فضای مجازی جوانان و نوجوانان بوده و بیشتر هم این گروه سنی در پی کسب‌وکار هستند، از این‌رو خانواده‌ها فعالیت فرزندان خود را در فضای مجازی کنترل کنند تا در دام شرکت‌های هرمی نیفتند و برای آن‌ها مشکلاتی به وجود نیاید.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها