بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۱۰۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
اتفاق عجیب در مجلس
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با انتقاد از اقدام نماینده مشهد در امضا‌گرفتن از نمایندگان، گفت: ایشان طرح دو فوریتی درباره مذاکرات هسته‌ای را برای امضا پیش ما آوردند اما بعد متوجه شدیم این طرح سه‌وریتی بوده است.
 تدبیر24:  درحالی که چندی پیش برخی از نمایندگان نزدیک به جبهه پایداری، طیف مخالف دولت و مذاکرات هسته‌ای از ارائه طرحی به مجلس برای توقف مذاکرات هسته‌ای تا رفع تهدیدهای آمریکا خبر داده بودند، حالا نماینده سقز و بانه امضایش پای طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته‌ای را «جعلی» خوانده و می‌گوید: طراح این طرح با جملاتی متفاوت با متن آن از نمایندگان امضا گرفته است.

به گزارش آفتاب، محسن بیگلری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: ما به هیچ‌عنوان این طرح را امضا نکرده‌ایم. زمانی که کریمی‌قدوسی برای گرفتن امضا پیش ما آمد فقط جمله انتهایی برگه‌ای که در بالای آن هم اکنون به عنوان سه‌فوریتی نوشته شده است را نشان داد و گفت می‌خواهیم نامه‌ای به رییس‌جمهوری بنویسیم تا شان خود را در مذاکرات هسته‌ای حفظ کنیم. این متن و امضاهای پیوست آن کذب محض است. اکثر نمایندگان امضای خود پای این طرح را تکذیب می‌کنند و نسبت به آن معترض هستند.

شکایت از کریمی قدوسی

همچنین یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با انتقاد از اقدام نماینده مشهد در امضا‌گرفتن از نمایندگان، گفت: ایشان طرح دو فوریتی درباره مذاکرات هسته‌ای را برای امضا پیش ما آوردند اما بعد متوجه شدیم این طرح سه فوریتی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی با اعلام مخالفت با طرح سه‌فوریتی برای توقف مذاکرات گفت: امروز در جلسه علنی متوجه شدیم طرحی که امضا کرده‌ایم سه‌فوریتی بوده و این در حالی است که هم اکنون با طرح سه فوریتی مخالفیم، اما متاسفانه برخی نمایندگان از جمله آقای کریمی قدوسی به اسم ما طرح سه فوریتی را امضا گرفته‌اند.

نماینده محلات که با ایسنا گفت‌وگو می‌کرد با اعلام مخالفت‌اش با این اقدام نماینده مردم مشهد گفت: بنده به همراه آقایان مطهری، محمد تقی توکلی، نقوی حسینی و حتی اسماعیل کوثری با طرح سه فوریتی مخالفیم و در اعتراض به این اقدام آقای کریمی قدوسی حتی امضایمان از طرح دو فوریتی را هم پس گرفته ایم.

محمدحسین فرهنگی نیز با تائید این مسئله گفت: تعدادی از نمایندگان امروز به هیأت رئیسه مراجعه کرده و تذکر کتبی خود را نسبت به این اقدام نماینده مردم مشهد اعلام کردند و نسبت به آن شکایت داشتند. ما نیز برای بررسی بیشتر موضوع این شکایت را به اداره قوانین مجلس ارجاع دادیم.

به گزارش آفتاب، طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته‌ای با 80 امضا صبح سه‌شنبه تقدیم هیات رییسه مجلس شورای اسلامی شد. در ماده واحده این طرح سه فوریتی آمده است: دولت و مسئولین سیاست خارجی و اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای موظفند هرگونه ارتباط و مذاکره با آمریکایی ها در موضوع هسته ای را تا زمانی که دولت آمریکا رسما و علنا تهدید ملت قهرمان ایران را کنار نگذارد، قطع کرده و مذاکرات را با بقیه گروه 1+5 بدون حضور آمریکایی ها ادامه دهند.

این طرح که از سوی نمایندگان نزدیک به جبهه پایداری در مجلس به هئیت رئیسه ارائه شده بود با واکنش و مخالفت شدید رئیس مجلس مواجه شد. علی لاریجانی در جلسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، ضمن مخالت شدید با این طرح، بر حمایت جدی از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و پرهیز از واکنش‌های سریع و بدون فکر در این زمینه، تاکید کرده بود.

کریمی‌قدوسی را بیشتر بشناسید

جواد کریمی قدوسی عضو جبهه پایداری و از حامیان محمود احمدی‌نژاد و مخالفان سرسخت دولت روحانی و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی با کمتر از ده درصد آرای واجدان شرایط در مشهد به نمایندگی این شهر رسیده است. 

در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92، کریمی‌قدوسی پس از تأیید صلاحیت نامزدها و آغاز رقابت انتخاباتی، خواستار رد صلاحیت حسن روحانی شد و بعد از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید نیز، وی به همراه دیگر اعضای جبهه پایداری به رهبری آیت‌الله مصباح‌یزدی، همواره در صف اول مخالفان دولت و گروه‌های موسوم به "دلواپسان" بوده است. 

کریمی قدوسی همچنین در سخنان بی‌سابقه‌ای روحانی را به دادن اطلاعات مهم فقهی به انگلستان و دولت را به براندازی متهم کرد و در مخالفت با اعتدالگرایی دولت یازدهم گفته بود: "رمزگشایی از شعار اعتدال امر مهمی است چرا که اعتدال پوششی برای براندازی نظام است."

کریمی قدوسی همچنین پیشتر طرحی را درباره الزام دولت به "حفظ حقوق هسته‌ای ملت ایران" تنظیم کرده بود که در آن نیز NPT را MPT (ام. پی. تی) نوشته بود. طرح دیگر وی که در آن غلط املایی وجود داشت، مربوط به متن تذکر چند نماینده مجلس به وزیر دادگستری، برای "ممنوع‌التصویری و ممنوع‌البیانی رئیس دولت اصلاحات" بود که در آن تذکر، کلمه "باقی" (به معنای باقی‌ماندن،اصرار داشتن) به غلط "باغی"‌نوشته شده بود.

این عضو جبهه پایداری همچنین در یکی دیگر از سخنان جنجالی خود، پس اظهارات علی مطهری در باره مسئله "حصر"، خواستار بررسی مجدد اعتبارنامه علی مطهری شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
2
اقای ام پی تی در تلاش برای تحریم ان پی تی!
کاش بفکر منافع ملی و درد و رنج معلمان وکارگران بودند و اقای فانی را استیضاح میکردند
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
1
من به سهم خودم از اين شفاف سازي و شناساندن افرادي كه با نام دلواپسان سعي در تيشه بر ريشه زدن نظام را دارند تشكر ميكنم زيرا با بررسي اكثر جرايد و رسانه ها كمتر كسي را ديدم كه جسارت نوشتن حقايق و ثبت افكار عمومي را داشته است .
دوستان تدبيري ممنون و خدا قوت
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها