بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
پسر سرمربی تراکتورسازی که آن هم هنوز نمی‌دانیم چه شخصی این مطلب را به او منتقل کرده است این موضوع را بیا‌ن‌ کرده و فعلا هم حاضر نیست پاسخگو باشد.
 تدبیر24:  مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان در مورد اعلام بلندگوی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در دقایق پایانی مبنی بر آمادگی مردم برای برگزاری جشن قهرمانی، بیان کرد: این مطلب توسط مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام شده است.

رضا حسنی‌خو با تاکید بر این که دلیلی برای شوکه شدن مردم وجود ندارد، درباره این موضوع که یکی از مسئولان در ورزشگاه نتیجه‌ تساوی دیدار تیم‌های سپاهان و سایپا را به نیمکت تراکتورسازی منتقل کرده است، اظها‌ر کرد: نه! چه مسئولی؟ اگر در این زمینه مساله‌ای مطرح است باید نام آن مسئول را نیز ببرند. پسر سرمربی تراکتورسازی که آن هم هنوز نمی‌دانیم چه شخصی این مطلب را به او منتقل کرده است این موضوع را بیا‌ن‌ کرده و فعلا هم حاضر نیست پاسخگو باشد. مسئولان استانی نیز در این رابطه پیگیری کرده‌اند و ما امروز تاکید کرده‌ایم که این موضوع هر‌ چه‌ سریعتر تعیین تکلیف شود.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: او به نیمکت منتقل کرده است که دیدار تیم‌های سپاهان و سایپا به تساوی رسیده است. آنها نیز تصور کرده‌اند که بازی مساوی شده است، در حالی که ما در ورزشگاه بودیم و می دانستیم که چنین اتفاقی نیفتاده است.

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که پسر تونی اولیویرا، سرمربی تراکتورسازی چنین کاری را کرده است؟ گفت: او باید بیاید و در این رابطه توضیح دهد. این که چه کسی این مطلب را به او منتقل کرده است. ما هنوز در جریان نیستیم و باید در این رابطه پاسخگو باشد. باید مشخص شود که چه کسی این مطلب را به او گفته است. آیا از مسئولان کسی مطلب را به او منتقل کرده، مردم به او چیزی گفته‌اند یا خودش خواسته شیطنت کند؟ هنوز در این زمینه اطلاعی نداریم. باید در این رابطه جوابگو باشند و مسئولان استان نیز در حال پیگیری هستند و گزارش‌های لازم را ارائه خواهند کرد.

حسنی‌خو همچنین در پاسخ به این سوال که پیگیری این مطلب در تبریز بر عهده چه کسی و چه نهادی گذاشته شده است، بیا‌ن‌ کرد: قرار شده مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و نیز مسئولان امنیتی استان پیگیری‌های لازم را انجام دهند و در این زمینه گزارش دهند.

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان همچنین درباره این که اتفاقات رقم خورده در دقایق پایانی دیدارهای تراکتورسازی تبریز موجب تاثیر در نتیجه‌ قهرمانی داشت یا خیر؟ اظها‌ر کرد: در همان شش دقیقه پایانی این اتفاقات رقم خورد. همان زمانی که به نیکمت تراکتورسازی اطلاع دادند که بازی به تساوی دو بر دو رسیده است. ممکن بود در غیر این صورت تراکتورسازی یا نفت تهران قهرمان شوند.

حسنی‌خو همچنین درباره مطالب عنوان شده توسط قنبرزاده، مدیر‌عامل باشگاه نفت تهران مبنی بر این که از دقیقه 87 تصاویر تلویزیونی در تبریز قطع شده است، تصریح کرد: آقای قنبرزاده در رختکن نفت تهران حضور داشتند و ما در قسمت VIP ورزشگاه حضور داشتیم. باید بگویم که در VIP تصاویر تلویزیونی قطع نشده بود، رادیو نیز روشن بود و صدای بازی توسط گوینده پخش می‌شد.

وی افزود: تنها مشکلی که در آنجا وجود داشت بحث مخابرات و خطوط موبایل بود. پس از آن نیز مشکل ارتباط اینترنتی وجود داشت که دلیل آن هم حجم زیاد استفاده شده در ورزشگاه بود. به همین دلیل این اختلالات در ورزشگاه ایجاد شده بود. این که می‌گویند تصاویر تلویزیونی قطع شده است شاید در مورد اتاقی باشد که مدیر‌عامل نفت تهران در آن حضور داشته است. این احتمال وجود دارد. ما در VIP تصاویر بازی را داشتیم.

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این که وقتی دیدیم مردم در ورزشگاه شادی می‌کنند تعجب کردیم، گفت: علت این کار برایمان عجیب بود که چرا مردم چنین کاری می‌کنند. حتی در تلویزیون دیدیم تصاویری پخش می‌شد که یک سوی آن خوشحالی سپاهانی‌ها بودند و در تبریز مردم در حال خوشحالی بودند.

حسنی‌خو درباره دستور ویژه‌ وزیر ورزش و جوانان برای پیگیری اتفاقات در تبریز، گفت: بله! وزیر دستور لازم را صادر کرده است و در حال پیگیری موضوع هستیم.

وی با اشاره به این که آنچه مورد غفلت قرار گرفته است، ضعف تیم کادرفنی تبریز است، گفت: آندرانیک تیموریان بازیکن بزرگی است. این که چرا کاری کرده که داور او را اخراج کند باید از او سوال پرسید. خیلی تیم‌ها 10 نفره هستند و بازی‌شان را می برند، اما تراکتورسازی با این که سه بر یک جلو بود دیدارش به تساوی کشیده شد. بنا‌بر‌این در ارتباط با داوری فرافکنی‌هایی مطرح می‌شود.

حسنی‌خو در ادامه با بیان این که حتی اگر درباره داوری مساله‌ای وجود داشته باشد، پیگیری‌های لازم انجام می‌شود، گفت: فغانی توضیحات لازم را ارائه کرد. او دلیل اخراج آندو را تخلف انضباطی عنوان کرده است. حال این که بازیکنان و کادرفنی تیم تراکتورسازی نتوانستند بازی را از دقیقه 70 به بعد نگه دارند و در مورد داوری مسایلی را مطرح می‌کنند این فرافکنی است. هر کسی باید قصور خودش را بپذیرد و کادرفنی نیز در این زمینه مستثنی نیست.

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان در پایان این گفت‌و‌گو و در پاسخ به این پرسش که علت اعلام بلندگوی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در دقایق پایانی مبنی بر آمادگی مردم برای جشن قهرمانی نیز، تصریح کرد: این موضوع توسط مدیر روابط عمومی هیات فو‌تبا‌ل آذربایجان از بلندگوی ورزشگاه یادگار امام (ره) اعلام شده است. این که این موضوع با دستور چه کسی و به چه علتی رخ داده است باید پیگیری شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها