بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۱۳۲۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
بعد از گذشت دو روز از اتفاقات بازی تراکتور و نفت تهران و اظهار نظر مسئولان، این‌بار نوبت اعضای شورای شهر تبریز بود که موضع‌شان را اعلام کنند.
تدبیر24  محمد حسین جعفری، عضو شورای شهر تبریز و مدیرعامل سابق تراکتورسازی در صحن علنی شورا، گفت: جریانات جلوگیری از قهرمانی تراکتور با به حاشیه بردن حبیب گردانی آغاز شد و در بازی آخر این بلاها را سر تراکتور آوردند.

وی ادامه داد: باشگاه تراکتورسازی باید قبل از بازی، نسبت به انتخاب آقای فغانی برای داوری این دیدار موضع گیری می‌کرد و تدابیر خاصی می‌اندیشید، با گذشت دو روز از این اتفاق تلخ هنوز کسی پاسخگو نیست، مردم آذربایجان کسی را می‌خواهند که حرفشان را به گوش مسئولان برساند.

احتشام حاجی پور، رییس شورای شهر تبریز، در این رابطه گفت: بهتر است تراکتورسازی از لیگ برتر کناره‌گیری کند. دیگر بس است، نمی گذارند ما قهرمان شویم، خود من بعد از بازی داروی آرام بخش مصرف کردم، دیگر نمی‌خواهیم مردم به خاطر مسایل فوتبالی سکته کنند.

وی خواستار ورود مسئولان نظارتی کشور به اتفاقات این بازی شد و گفت: روح مردم میلیونی ایران از این اتفاق جریحه دار شد، شرافت و کرامت مردم را دست افراد معامله باز ندهید.

حبیب شیری آذر یکی دیگر از اعضای شورای شهر تبریز درباره اتفاقات بازی تراکتور و نفت عنوان کرد: از مردم آذربایجان تشکر می‌کنم که در طول دو روز گذشته صبر و درایتشان را نشان دادند و تسلیم بازی ناجوانمردانه نشدند.

فدراسیون سیاسی و باندی فوتبال در چند سال گذشته همواره مانع موفقیت تیم‌های تبریزی شده و اتفاقات مشابهی بارها برای تیم‌های ماشین سازی، گسترش فولاد، شهرداری و تراکتورسازی اتفاق افتاده و معتقدم این اتفاقات سناریو فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از موفقیت تیم‌های تبریزی است.

شیری آذر تأکید کرد: از مسئولان ورزش کشور تقاضا می کنم باند بازان فدراسیون فوتبال را اخراج کنند.

علی شیاری، عضو شورای شهر تبریز در این رابطه گفت: علاوه بر مشکلات و آن اتفاقات، نباید از مشکلات خط دفاع و دروازه‌بان تراکتور غافل شویم.

داود امیر حقیان، یکی از اعضای شورای شهر تبریز از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و رییس هیات فوتبال استان درخواست کرد تا اتفاقات بازی تراکتور و نفت را به طور جد پیگیری کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
4
16
موافقم. به نظر بنده لیگ رو با یک تیم اغاز و خاتمه بدهند. اونهم سپاهان که فقط با خودش یه مسابفه بده و قهرمان شه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
2
2
...ناعادل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
0
4
موافقم، ولی به نظرم باید از هوادارانی که کد هواداری دارند برای موضوع کناره گیری از لیگ برتر نظرسنجی کنند. همین آقای جعفری یعد از یکی از بازیهایی که خیلی تابلو ناداوری شد در زمان مدیر عاملیشون تهدید به کناره گیری از لیگ کردند ولی عملیش نکردند.
آذري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
0
4
ما اينقدر درايت و تدبير به خرج مي دهيم تا به شعار همدلي و هم زباني عمل كنيم ولي بعضي از مسئولين انگار خوابند...ما اعتقاد به اين داريم كه ايران سراي ماست، ولي متأسفانه خود مسئولان باعث تفرقه مي شوند.
ثمن
|
-
|
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
1
4
به نظر من اصلاً این حرف ها درست نیست باید دنبال علت اصلی بگردید که آندو تیموریان هست و اصلاً روش برخورد با داور و بازیکن حریف را بلد نیست ایشان باید توی چند بازی دیگه بخاطر اعتراضهای بی موردش اخراج میشد. در ضمن تیمی که نتواند نتیجه 3بر1 را نگه دارد اصلاً لیاقت قهرمانی ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
4
2
مسئولان ام....نتیجه رو اشتباه اعلام کردن و تراکتور سازی با ناجوانمردی وقت کشی کرد اگه کسی هم باید طلبکار باشه نفت تهرانه
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها