نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 06
کد خبر: ۵۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته 94 که ازساعت 20 دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه آغاز شده،ساعت 24 فردا پنجشنبه 31 اردیبهشت‌ماه پایان می‌پذیرد.
  تدبیر24: حسین توکلی  در مورد آمار انتخاب رشته کنندگان اظهار کرد: تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه از تعداد 429 هزار و 688 داوطلب مجاز به انتخاب رشته، 88 هزار و 2 داوطلب نسبت به انتخاب رشته و ثبت کد رشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مهلت انتخاب رشته‌های تحصیلی در ساعت 24 فردا پنجشنبه به پایان می‌رسد، گفت: به کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، توصیه می‌شود ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های منتشره سازمان به ویژه اطلاعیه در مورد کد رشته محل‌های جدید و برخی اصلاحات دفترچه راهنما، با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به انتخاب حداکثر 100 کدرشته محل از میان کد رشته محل‌های تحصیلی مجاز و مورد علاقه خود،اقدام کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: