بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۵۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
به اختلاف دو کشور در فوتبال دامن نزنید
روزنامه الشرق الاوسط با انتشار گزارشی از تماس تلفنی رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با علی کفاشیان نوشته که در جریان این تماس از کفاشیان خواسته شده نسبت به کاهش تنش های سیاسی در فوتبال بین دو طرف کاری کند.
  تدبیر24: طالب أحمد عید، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در تماس تلفنی با علی کفاشیان بر ضرورت همکاری نزدیک دو فدراسیون تاکید کرد.

وی پس از تشکر از کفاشیان به خاطر میزبانی مطلوب از وی خواست که اتحاد بیشتری بین دو فدراسیون به وجود آید. وی از او خواست که به دشمنی و نشر مطالب ضد عربی از سوی تماشاگران و مطبوعات ایرانی پیش و به هنگام مسابقات خاتمه داده شود. وی همچنین عدم رضایت خود را از برخی کارشکنی ها در ایران ابراز داشت ولی گفت که فدراسیون عربستان به رغم شعارهای سیاسی تماشاگران و حرکات آزار دهنده آنها شکایتی به کنفدراسیون فوتبال آسیا نخواهد کرد.

احمد عید به تازگی به عضویت هیات رئیسه AFC در آمده است. عربستانیها از موج هجمه روزنامه های ایرانی بر علیه النصر و الهلال بسیار دلخور شده اند. آنها به ویژه از تیتر روزنامه پیروزی "ذبح الهلال حلال است" عصبانی شده اند.

باشگاه الاهلی عربستان نیز از تاخیر بی مورد در فرودگاه تهران شکایت دارد. سرمربی سوئیسی الاهلی، گروس به همین خاطر به کنفرانس مطبوعاتی نرسید و تمامی برنامه های آنها نیز با تاخیر مواجه شد. آنها این مسائل را ناشی از عرب ستیزی به وجود آمده در ایران می دانند. آنها می گویند که علی رغم تاکید فیفا بر پرهیز از دادن شعارهای سیاسی در ورزشگاه ها، این موضوع در ایران رعایت نمیشود. عربستانی ها همچنین پرتاب نارنجک را نیز به AFC گزارش داده اند. 
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها