بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۱۴۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
منابع خبری از کشته شدن برادرزاده صدام که در صفوف داعش در استان «صلاح‌الدین» عراق می‌جنگید، خبر دادند.
  تدبیر24برخی شبکه‌های اجتماعی اینترنت، از کشته شدن برادرزاده «صدام» در صفوف داعش در صلاح‌الدین خبر دادند.

بر اساس این گزارش یکی از حسابهای کاربری به نام «فلوجه العز» در «توییتر» که به حمایت از تکفیری‌ها مشهور است، نوشت: «ابراهیم» پسر «سبعاوی الحسن» برادر ناتنی صدام در صفوف داعش در درگیری‌های اخیر منطقه «بیجی» در استان صلاح‌الدین کشته شد.


خبر مرگ برادرزاده صدام را داعش با انتشار یک عکس قدیمی از او این‌گونه اعلام کرد: خبر شهادت شیر ژیان «ابراهمی سبعاوی الحسن» یکی از شیران خلافت و از فرزندان منطقه «العوجه» در تکریت را ابلاغ می‌کنیم و وی در درگیری‌های بیجی عصیان‌زده کشته شد.

ابراهیم حسن از متهمان اصلی جنایت اسپایکر است که گفته می‌شود طی آن 1500 نفر کشته شده‌اند. پیش از این در ماه مارس اعلام شده بود که ابراهیم الحسن دستگیر و کشته شده است.

ابراهیم پسر ارشد سبعاوی است که بر اثر سرطان در سال 2013 درگذشت. برادر صدام، در سالهای دهه نود در قرن گذشته، رئیس دستگاه اطلاعاتی عراق بود که پس از سقوط صدام در سوریه دستگیر شد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
4
48
الحمدلله
الهي به زودي زود همشون به درك واصل بشن
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
3
10
این بی شعوری که منفی داده چه احمقیه واقعا
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها