بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۱۵۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
این پل حدود 400 متر بالاتر از کف دره خواهد بود و گفته می‌شود در هر بار، ظرفیت جادادن 800 نفر را خواهد داشت.
 تدبیر24  یک شرکت معماری به نام «هیم دوتان» قرار است پل شیشه‌ای شفافی به عرض 370 متر را در عرض دره‌ای موسوم به «گرند کنیون شهر Zhangjiajie» در چین بسازد.
این پل حدود 400 متر بالاتر از کف دره خواهد بود و گفته می‌شود در هر بار، ظرفیت جادادن 800 نفر را خواهد داشت.
اعتبارات مالی طولانی‌ترین پل شیشه‌ای جهان به عنوان بخشی از نشست همکاری و سرمایه‌گذاری در گردشگری در نمایشگاه مرکزی چین در سال 2012، تامین شده است.
قرار است این پل سال آینده افتتاح شود و مقامات استان هونان در چین لقب یکی از عجایب دنیا را به آن داده‌اند.
این سازه، قله‌های هر یک از طرفین دره را به یکدیگر متصل می‌کند. همچنین نوعی طناب فنردار برای علاقه‌مندان به پرش بانجی در وسط این سازه قرار می‌گیرد که مرتفع‌ترین طناب فنردار برای این ورزش، بر روی کره زمین خواهد بود.
این طناب حدود 60 متر بلندتر از مرتفع‌ترین طناب فنردار تجاری حال حاضر است. مرتفع‌ترین طناب فنردار کنونی دنیا بر روی برج Macau در چین قرار گرفته و 233 متر ارتفاع دارد.




برچسب ها: تدبیر24 ، هیم دوتان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
0
9
چه تصویر بدی . تصویر واضع تر و نزدیکتر میزاشتین
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها