بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
با حضور معاون اجرایی ریاست جمهوری صورت گرفت :
 تدبیر24:همزمان با دومین روز سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران و هیات دولت به آذربایجان شرقی، آثارخانه جهان اسلام با نام متبرک «حضرت امام خمینی» به دست شریعتمداری، معاون اجرایی دکتر روحانی افتتاح شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، محمد شریعتمداری، موزه هنرهای اسلامی معاصر را به نیابت از طرف دکترحسن روحانی افتتاح کرد .
در این آیین، دکتر کی نژاد، رییس دانشگاه هنر اسلامی تبریز ، اعضای هیات علمی و تعدادی از دانشجویان این دانشگاه معاون رییس جمهور را همراهی کردند .
شریعتمداری در حاشیه افتتاح «موزه جهان اسلام» گفت : تعظیم و تکریم هنر، وظیفه هر وجدان بیداری است ولی تکریم و تعظیم هنر متعهد و هدفمند اسلامی، صفای دیگری دارد .
وی افزود : افتتاح این موزه در تبریز با توجه به پیشینه درخشان تاریخی و فرهنگی استان، نقش موثری در ارتقای فرهنگ بومی و مذهبی استان و کشور خواهد داشت .
وی ادامه داد : جمع آوری آثار هنرمندان جهان اسلام در این موزه این امکان را برای دانشجویان و محققان فراهم می کند تا در کارهای آتی خود از این آثار ، الهام بگیرند .
شریعتمداری در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد : هنرمندان جهان اسلام با خلق چنین آثاری در حقیقت کلمه الله را احیا می کنند .
یادآور می شود این موزه شامل آثار برگزیدگان جایزه بین المللی تبریز و سایر آثارمنتخب سازمان همکاری اسلامی از هنرمندان کشورهای مختلف اسلامی شرکت کننده در جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری هنر اسلامی و صنایع دستی می باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها