بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۵۱۶۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
شانا سایت رسمی وزارت نفت نوشت: سهمیه 60 لیتری خرداد که انتظار می رفت همچون روال قبل در کارت سوخت خودروهای شخصی اعمال شود ، واریز نشده است.
 تدبیر24:  سهمیه 60 لیتری خرداد که انتظار می رفت همچون روال قبل در کارت سوخت خودروهای شخصی اعمال شود ، واریز نشده است.
 اخباری مبنی بر تصمیم دولت برای تک‌نرخی کردن قیمت بنزین خودروهای شخصی به گوش می‌رسد اما تاکنون هیچج منبع رسمی این خبر را تائید نکرده‌ است.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ، مجری تصمیم گیری هاست و در سهمیه بندی بنزین و تعیین قیمت آن مسئولیتی ندارد.
داود عربعلی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی ، با بیان اینکه این شرکت تابع مصوبات ابلاغی مجلس شورای اسلامی به هیئت وزیران و ابلاغ آنها به دستگاه اجرایی است ، اظهار داشت :‌ سامانه هوشمند سوخت با دقت همیشگی فعال است و هیچ مشکلی ندارد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
1
گفتند برای گران کردن نان برنامه ای ندارند ولی دیدیم که به نام آزاد پزی نان سنگک در شیراز از 500 گرم و 650 تومان شد 450 گرم و 950 تومان گفتند برای بنزین برنامه ای نداریم سهمیه را قطع کردند گفتند که مسکن مهر را تا پایان 94 تمام میکنیم بعد گفتند پایان 95 الان وزیر میگوید شاید چند دولت بعد پایان یابد گفتند عزت را به پاسپورت برمیگردانیم در عربستان برگشت گفتند برنامه 100 روزه داریم که اقتصاد را دگرگون میکند الان 2 سال میگذرد ولی 100 روز نشده گفتند مذاکره میکنیم با کدخدا تحریم برداشته میشود هر روز کدخدا تحریم اضافه میکند گفتند برنامه داریم برای بهبود کسب و کار ولی کسب و کارها و تولیدی ها 2 سال است که که میلنگند و دچار رکود هستند گفتند از رکود عبور کردیم ولی ما که ندیدیم گفتند که تورم جیب مردم است ولی الان گیر دادند که نه تورم آمار بانک مرکزی است و گفتند و گفتند و گفتند و گفتند و ........ گفتند ما دولت راسگویان هستیم و بس
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها