بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۱۶۶۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳
پس از ارتکاب خطا ازسوی دلواپسان:
آیا به دلیل کم تعداد بودن مخالفین، صداوسیما ترجیح داده از اعلام مخالفت آنان با رفتار تیم مذاکره کننده ایرانی صرف نظر کند؟ یا به دلیل غیرقانونی بودن این تجمع آنرا از مخالفان مذاکرات مبرا کرد؟
 تدبیر24:عده ای که خود را دلواپس می نامند و بعضا با رفتارهای نسنجیده خود در روند مذاکرات اخلال ایجاد کرده اند، اینبار در برنامه ای از قبل تعیین شده اقدام به فراخوان و دعوت از مردم در میدان فلسطین در اعتراض به روند مذاکرات هسته ای را نمودند. این افراد علیرغم عدم صدور مجوز برای تجمع به اقدام خود اصرار ورزیده و در ساعت یاد شده در میدان فلسطین جمع شدند. باتوجه به آنکه گفته می شود هیچ مجوزی برای تجمع صادر نشده بود، مسئولین برگزاری آن نسبت به صدور مجوز و لغو آن قبل از برگزاری اعلام خبر نمودند.



غیرقانونی بودن این تجمع جای هیچ شک و شبهه ای باقی نمی گذارد. حتی دعوت کنندگان این تجمع نیز به آن اذعان داشتند.













به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر24 جالب تر از آن گزارش منتشر شده از صدا و سیما است. گزارشی که در خبرساعت20 شبکه خبر پخش شد. مجری برنامه بدون هیچگونه اشاره ای به غیرقاونونی بودن و اعتراضی بودن آن به تیم مذاکره کننده ایران در توضیح این گزارش می گوید : " امروز تجمع مردمی به دعوت از دانشجویان تهرانی درمیدان فلسطین تهران برگزار شد، تجمعی در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای و در محکومیت زیاده خواهی ها و لجاجت های طرف غربی در روند مذاکرات هسته ای " .



تیم دعوت کننده، پلاکاردهای در دست و شعارهای بیان شده در این تجمع علاوه بر محکومیت زیاده خواهی های طرف مذاکره، نوعی تهدید و اعتراض به روند مذاکره فرزندان انقلاب را نیز نشان می دهد! این درحالی است که صداوسیما از این موضوع بی تفاوت گذشته است و مهم تر از آن به غیرقانونی بودن این تجمع هیچ اشاره ای نمی کند!









جای این سوالات باقی ست که چرا صداوسیما علیرغم وجود نشانه های آشکار اعتراض این عده قلیل به تیم مذاکره کننده، این خبر را وارونه جلوه داده و سعی در رسمی بیان کردن این اعتراض غیرقانونی داشته است؟
آیا به دلیل غیرقانونی بودن این تجمع آنرا از مخالفان مذاکرات مبرا کرد؟
یا به دلیل کم تعداد بودن مخالفین، صداوسیما ترجیح داده از اعلام مخالفت آنان با رفتار تیم مذاکره کننده ایرانی صرف نظر کند؟

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
امیرازقم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
3
15
خوشحالم عیار این اقلیت تمامیت خواه وراج مشخص شد
این جماعت اندک که خیلی هم ماشالله پر... تشریف دارند تا ساعت 16و 30 دقیقه دم از مجوز داشتن میزدند و جالب تر از این میگفتند ما مجوز را نمیخواهیم رسانه ایش کنیم مگر نه در اختیار داریم !!!!!!!!! خلاصه این جماعت از جنوبی ترین نقطه ی تهران و حتی ... ((شهر ری )) اومدند و حماسه ی 400 نفری را راه انداختند
علی از تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
13
5
به نظر حرفی نزده اند که خیلی پرت باشد. فقط دوستان این سایت خواسته اند هر طوری که هست به نفع خود برداشت کنند. نگفته اند خاک بر سر فلان مقام مذاکره کننده یا فحش و بد و بیراه یا حتی مذاکره نکنید. گفته اند عزت مهم است و تهدید نباید باشد و ....
دقت کنید
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
4
دستخط تمام پلاکاردها یکیه
ثمن
|
-
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
همین تجمع با همین دست نوشته ها اگر در زمان جلیلی بود صداوسیما همه را ضد ولایت فقیه میکرد و فرداش به کهریزک روانه می شدند و الباقی ماجرا...
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها