بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۱۷۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
وزیر امور خارجه با بیان اینکه در دولت سابق مصاحبه‌هایی با دانشمندان هسته‌ای کشورمان از سوی مأموران آژانس انجام شد، تاکید کرد: مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای، ارتباطی با اصل مذاکرات ندارد.
 تدبیر24: محمدجواد ظریف با اشاره به مخالفت رهبر معظم انقلاب با خواسته کشورهای غربی مبنی بر مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای کشور، گفت:‌ به‌طور حتم رویکرد همه ارکان نظام پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب است.

وزیر امور خارجه ادامه داد: البته موضوع مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای، ارتباطی به اصل مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 ندارد و این یک مسئله کناری و فرعی بوده و حدود 10 سال است که کشور برای حل این ادعاها و بهانه‌ها اقداماتی کرده است.

وی در گفت‌وگو با خانه ملت ادامه داد: در این رابطه روش‌هایی برای رفع ابهامات صورت گرفت و حتی در دولت سابق مصاحبه‌هایی با دانشمندان هسته‌ای کشورمان از سوی مأموران آژانس انجام شد.

ظریف افزود: در آن دوران با افراد مختلف در ایران مصاحبه شد و حتی آن‌ها از مراکز و اماکن مربوطه بازدید کردند، اما هیچ ابهامی پیدا نشد که این موضوع نشان‌دهنده بهانه‌جویی غربی‌ها است.

وزیر امور خارجه با اشاره به ادعاهای مقامات آمریکایی‌ مبنی بر موافقت ایران برای مصاحبه با تعدادی از دانشمندان هسته‌ای کشورمان، تصریح کرد: آن‌ها هر چه که می‌خواهند بگویند، زیرا مقامات این کشورها در سال‌های گذشته انواع صحبت‌ها و مطالب را مطرح کردند، اما قطعا تیم مذاکره‌کننده نظر رهبر معظم انقلاب را در تمام موارد مذاکرات هسته‌ای عینا اطاعت می‌کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
0
این خبر تکذیب شده دفتر احمدی نژاد این خبر را بشدت تکذیب کرده اگر شما خبر دفتر احمدی نژاد و یا این نظر من رو قرار ندید نشونه ضعف این سایت در برخورد با حقایق است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
0
0
اولین بار هست که تدبیر میای؟ اینا مثل قبلیا نیستن بابا.بخون اینوو بعد جو بده.

http://tadbir24.ir/fa/news/51852

واکنش دفتر احمدی‌نژادبه اظهارات اخیرظریف
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها