بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۱۷۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
حداکثر 300 کیلو ماهی غیر خوراکی از گونه ساردین در جنوب جزیره کیش در حدود 300 متر از دریا ،‌به دلیل نامشخص از بین رفته است.
تدبیر24:  علت مرگ ماهیان کیش سوالی بی‌جواب مانددکتر سیدعلی سیفی‌زاده رئیس اداره دامپزشکی جزیره کیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران، در رابطه با مرگ ماهیان در سواحل کیش گفت: اخبار مبتنی بر اتلاف انواع ماهیان و لاک‌پشت‌ها کذب محض بوده و نتایج بر اتلاف انواع ماهیان و لاک‌پشت‌ها کذب محض بوده و نتایج علت تلف شدن این مقدار ماهی نیز با ارسال نمونه‌های آب و ماهی‌ها به آزمایشگاه مرجع سازمان دامپزشکی کشور در دست بررسی است.
مهندس مریم محمدی رئیس اداره محیط زیست کیش نیز در این‌باره گفت: جزیره کیش به عنوان جزیره سبز شناخته شده و هیچ گونه آلودگی در آبهای سواحل آن وجود ندارد.
رئیس اداره محیط زیست جزیره کیش افزود: با توجه به گونه تلف شده که گونه غیرخوراکی و غیر تجاری بوده و همچنین تعداد اندکی از آن تلف شده است، احتمال آنکه این اتفاق بر اثر تغییر ناگهانی درجه حرارت هوا و شوک حرارتی بوده باشد بسیار است.
محمد علی اعتماد‌نیا مسئول شیلات جزیره کیش در خصوص مرگ ماهی ها در این جزیره گفت: با اعلام مشاهده ماهی‌های مرده توسط ناظران و بازرسان اداره شیلات و محیط زیست در بخش‌هایی از سواحل جنوبی جزیره کیش، بلافاصله به اتفاق رییس اداره محیط زیست کیش، رییس اداره دامپزشکی و دو تن از صیادان بومی و قدیمی از این محل بازدید کردیم و با نمونه برداری از ماهی‌های مرده و نیمه جان و تهیه گزارش که در مسیری به طول 1500 متر از کرانه ساحلی کیش رویداده بود، کلیه مستندات را به اداره کل شیلات هرمزگان ارسال کرده و منتظر روشن شدن علت موضوع هستیم.

اعتماد‌نیا گفت: براساس قوانین موجود در محیط هیچ‌گونه آلودگی زیست‌محیطی با لکه های نفتی مشاهده نشده و با توجه به اظهارات صیادان قدیمی این اتفاق در گذشته هم سوی داده است.

با توجه به اینکه مرگ ماهی ها موضوع تازه آی در مناطق ساحلی نیست ولی امید است نتیجه آزمایش‌ها به زودی مشخص شده و نشان از وجود آلاینده‌های زیست محیطی در سواحل کیش نباشد.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
0
0
اقامممنون خیلی تحقیق کردین خسته نباشین
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها