بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از تغییر کاربری‌های مسکونی به اداری در مناطق تهران خبر داد.
  تدبیر24:  محمد سالاری در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، در تذکرات پیش از دستور اظهار کرد: نوسازی بافت‌های فرسوده در شهر تهران باید با جدیت بیشتری مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی ادامه داد: به دنبال دغدغه شوراها در این زمینه شاهد بودیم در صحن دولت نیز ستاد بافت‌های فرسوده احیا شده و شهردار تهران نیز در این ستاد عضویت دارد که این اقدام را به فال نیک می‌گیریم و قطعا در آینده‌ای نزدیک اقدامات بسیاری صورت می‌گیرد.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران درباره تغییر کاربری ساختمان‌های مسکونی به اداری افزود: این موضوع قانون است ولی تعداد کاربری‌های مسکونی به اداری افزایش یافته است به عنوان مثال منطقه 6، 55 درصد تبدیل کاربری‌های مسکونی به اداری را در شهر تهران داشته است و در آینده‌ای نزدیک شاهد شب‌مردگی و تخلیه سکونتگاه‌ها در این منطقه خواهیم بود.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: از شهرداری تهران تقاضا می‌شود در خصوص منطقه 6 که در آینده با تغییرات بسیار مواجه خواهد شد و شاهد آسیب‌های اجتماعی در این منطقه خواهیم بود اقدامی عاجل صورت بگیرد.

سالاری خطاب به ابوالفضل قناعتی عضو دیگر شورای شهر تهران گفت: قطعاً در صورتی که تخلفی را در شهر تهران شاهد باشیم آن را پیگیری خواهیم کرد و نباید از ما توقع داشته باشید که به صرف انتقاد شما و به تبعیت از شما همه ما انتقاد کنیم.مبانی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی دفاع از حق است و ما نیز با تخلف برخورد خواهیم کرد و اگر خلاف این تصور شود، ناشی از توهمات اشخاص است و این حق شماست که سوال از شهردار را مطرح کنید.

سالاری با بیان اینکه درخصوص میزان تخلف هتل اسپیناس اختلاف نظر وجود دارد، گفت: توقع دارید در این خصوص از شما حمایت کنیم.

به گزارش ایسنا، قناعتی در واکنش به اظهارات سالاری گفت: اجازه دهید مباحث فنی تخلف این سازه را شورای عالی معماری و شهرسازی اعلام کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها