بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با انتقاد از واردات بی‌رویه برنج گفت که اخیرا بانک‌ها به سمت تجارت برنج رفته‌اند.
  تدبیر24: عزت‌الله یوسفیان ملا در تذکری در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به اعضای جدید هیات رییسه، با انتقاد از واردات بی‌رویه برنج، اظهار کرد: بانک‌ها اخیرا به سمت تجارت برنج رفته‌اند و به بخش تولید بی‌توجهی می‌شود که این موضوع هم به افسارگسیختی بانک‌ها برمی‌گردد و اقتصاد کشور را به نقطه نامعلومی می‌رساند.

وی با تاکید بر لزوم حل مشکلات فرهنگیان گفت: فرهنگیان در کمال متانت اعتراض خود را درباره معیشت اعلام کرده‌اند و باید فکری در این زمینه کرد. اگر به برخی شاغلان و بازنشستگان حقوق بالای 10 میلیون تومان پرداخت می‌شود که می‌شود دیگر قابل قبول نیست که فرهنگی و کارمند با ماهی 700 هزار تومان زندگی کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل کمیته‌ای برای افزایش 70 درصدی حقوق کارکنان دولت و فرهنگیان شد و افزود: سال‌هاست حق‌التدریسی‌ها تعیین تکلیف نمی‌شوند و لازم است وزارت آموزش و پرورش نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: بار مالی افزایش حقوق فرهنگیان عدد و رقم بالایی نیست و دولت و مجلس می‌توانند به راحتی منبع آن را تامین کنند.

یوسفیان‌ملا با اشاره به وجود مشکلات اجتماعی و خانوادگی و آمار بالای طلاق و همچنین فقر در کشور، افزود: ما جلسات عدیده‌ای با دولت داشته‌ایم اما هیچ خروجی مشخصی در آن وجود نداشته در حالیکه به نظر می‌رسد خوب است در هر یک از این جلسات یک مشکل مشخص حل شود چرا که ما با شعار و حرف زدن به نتیجه نمی‌رسیم.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها