بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۱۸۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲
تدبیر24:رضا رشیدپور با انتشار عکس حضور خود در سفر دیروز رئیس جمهور گفت : در صبح روز چهارشنبه افتخار داشتم که در سفر عالیجناب روحانی به غرب استان تهران حضور داشته باشم. شاید ده ها سفر اینچنین خدمتگزار مردم بوده ام و هرگز لازم ندانسته ام که عکسی منتشر کنم یا مطلبی به عرض برسانم. اما این بار موضوع متفاوت است. رسانه های یک جریان خاص در طول روز گذشته با انتخاب مشترک تیتر " تلاش ناکام رشیدپور برای جلب حمایت مردم از روحانی " و همچنین "اعتراض مردم ملارد به روند مذاکرات هسته ای " تلاش کردند که به زعم خود افکار عمومی را مهندسی فرمایند. من حتی اگر ده ها انتقاد هم به کابینه دکتر روحانی داشته باشم اما هرگز نمی توانم در برابر وارونه نمایی و حق کشی سکوت کنم. اتفاقا منظورم حق رییس جمهور نبست. ایشان قدرت لازم برای دفاع از خودشان را دارند بلکه به مردم نازنین ملارد می اندیشم که با کوله باری از امید و قناعت، باشکوه ترین استقبال و حمایت ممکن را از دولت منتخب خودشان انجام دادند و حالا این گونه در موردشان بیهوده گویی می شود.
خدای منان را شاهد می گیرم که غوغای طوفانی مردم در حمایت یکپارچه از آقای روحانی آن چنان کم نظیر بود که بسباری از اعضای کابینه را شگفت زده کرد . این مردم نازنین چنان با افتخار پرچم کشور عزیزمان را بالای سر به رقص در آورده بودند که چشم هر ناظر حق گو و لنز هر دوربین بی طرف مات و مبهوت می ماند.
برادر یا خواهر عزیزی که آن خبر روند مذاکره و این حرفهای دلواپسی را نوشته ای ، لازم است عرض کنم که مردم حاضر در این برنامه هیچ گونه اشاره ای در تکذیب و یا حتی تایبد مذاکرات هم نداشتند و اصولا به قول آن شخصیت جالب فیلم کمال خان تبریزی " اصلا به این موضوع فکر هم نمی کردند! "
پیشنهاد می کنم زمانی به واژگونی حقیقت اهتمام فرمایید که هزاران فیلم و سند در تکذیب ادعای عجیب شما موجود نباشد. چقدر جالب است که به چشم های من نگاه می کنید و.... عجب


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
0
0
خوشبحالش!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها