بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۵۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
 تدبیر24: داریوش پورسعید در خصوص اقدام بی شرمانه مرد جوان اظهار داشت: خانم جوانی با در دست داشتن شکوائیه ای به این پلیس مراجعه و اعلام کرد فردی در یکی از شبکه های اجتماعی موبایلی اقدام به انتشار عکس های شخصی ام به همراه تصاویر مستهجن کرده و موجب هتک حیثیتم شده است.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم سایبری ضمن تشکیل تیم عملیاتی وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند که بلافاصله عامل انتشار را شناسایی و مشخص شد متهم نامزد قبلی شاکی بوده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ضمن هماهنگی های لازم با مقام قضایی به این پلیس احضار و در تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان این پلیس لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: شاکی قبلاً نامزد وی بوده و تصاویر و عکس های خصوصی توسط خود او در اختیار من گذاشته شد که پس از مدتی با هدف خارج کردن وی از زندگی ام و ازدواج با فرد دیگری اقدام به انتشار عکس های شخصی او در شبکه های اجتماعی موبایلی کردم، در حال حاضر نیز نادم و پشیمانم.

پورسعید افزود: پرونده تکمیل و متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا انتقال داده شد.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر در پایان وظیفه ذاتی پلیس فتا را ایجاد محیطی امن و آرام در فضای مجازی دانست و خاطرنشان کرد: انتشار عکس های خصوصی افراد و ارسال هرگونه پیام توهین آمیز در فضای مجازی جرم محسوب شده و قانون با ارسال کننده آن برخورد خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها