بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۵۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
نماینده‌ی مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: سد حوضیان امسال به بهره‎برداری می‎رسد.
تدبیر24: مهندس «محمدتقی توکلی» اظهار کرد: متأسفانه برخی پروژه‎ها سابقه طولانی اجرایی دارند که می‎توان به آب، بهداشت و درمان و راه اشاره کرد.

وی ادامه داد: این پروژه‎ها زمان طولانی است که آغاز شدند و به اتمام نرسیدند و پیشرفت فیزیکی آنها بیش از 70 درصد است.

این نماینده ادامه داد: باید برنامه‎ریزی شود و اعتبارات بیشتری به آنها داده شود تا از چرخه‌ی نیمه‌تمام خارج و به بهره‎برداری برسند و تأثیر خود را در مناطق و کل کشور بگذارند.

توکلی خاطرنشان کرد: یکی از این پروژه‎ها بیمارستان الیگودرز است که ساختمان تمام شده و بخشی از تجهیزات آن خریداری شده است و چنانچه این پروژه به بهره‎برداری برسد بخشی از مشکلات درمانی شهرستان‎های ازنا و الیگودرز برطرف می‎شود.

نماینده‌ی مردم الیگودرز در مجلس با اشاره به این‌که سد حوضیان نیز از جمله پروژه‎های نیمه‌تمام است که 90 درصد پیشرفت دارد و آبگیری شده و پیش‎بینی می‎شود امسال به بهره‎برداری برسد، خاطرنشان کرد: شبکه‌ی پایاب این سد نیز 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 3000 هکتار از اراضی را مشروب می‎کند.

وی خاطرنشان کرد: ردیف بودجه‎ای این پروژه تمام شده و قصد داریم امسال آن را به بهره‎برداری برسانیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها