بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
مدیرکل راه آهن شمال گفت: دومین قطار جدید برای سرویس‌دهی به شهروندان به ناوگان حمل‌ونقل راه‌آهن شمال افزوده می‌شود.
 تدبیر24: به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال، یوسف گران‌پاشا اظهار کرد: در راستای افزایش سهم حمل‌ونقل ریلی از حمل‌ونقل عمومی و همچنین رفاه حال شهروندان، طی پیگیری و هماهنگی‌های انجام شده با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، با افزایش یک رام قطار (ریل باس) به مقصد(پل سفید-گرگان) و بالعکس (گرگان –پل‌سفید) موافقت‌ شد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این قطار، جابه‌جایی مسافران در محور شمال حد فاصل شهرهای پل‌سفید - گرگان، روزانه در ساعت‌های مختلف به سه سرویس افزایش خواهد یافت.

گران‌پاشا با اشاره به اینکه این نوع قطار بدون نیاز به لکوموتیو و به صورت خود کشش بوده و برای مسیرهای کوتاه و حومه‌ای شهرهای بزرگ استفاده می‌شود، اظهار کرد: راه‌اندازی هر رام قطار مسافری، کاهش مصرف سوخت، کاهش سوانح­ رانندگی، جلوگیری از افزایش تولید آلاینده‌های زیست‌محیطی و کاهش ترافیک را در پی خواهد داشت.

وی از دیگر مزایای این ریل‌باس به سرعت مناسب، ایمنی بسیار بالا و جابه‌جایی انبوه مسافر اشاره کرد و گفت: این ریل باس 336 نفر ظرفیت دارد.
برچسب ها: تدبیر24 ، راه آهن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها