بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
استاندار کرمان گفت: سرمایه‌گذاری، کلید توسعه یافتگی است و مطابق با قانون از طرح‌های سرمایه‌گذاری حمایت می‌کنیم.
 تدبیر24: علیرضا رزم‌حسینی در حاشیه مراسم رونمایی از سکه‌های طلا و نقره منقش به بارگاه ملکوتی امام حسین، امام رضا و قمر بنی هاشم (علیهم السلام) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: انجام کارهای خوداشتغالی یک امر پسندیده است، حتی اگر این کار در منزل صورت گیرد.

وی افزود: کارگاه‌های صنعتی کوچک در استان کرمان از جمله کارگاه‌های صنایع‌دستی، فرش و ... وجود دارد که دولت از این صنایع نیز حمایت می‌کند.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه کلید توسعه‌یافتگی، سرمایه‌گذاری است، تصریح‌کرد: مطابق با قانون و مقررات از طرح‌های سرمایه‌گذاری حمایت خواهیم کرد. اگر بخشی از این طرح‌ها انجام نمی‌شود، در اختیار ما نیست یا اینکه مطابق با قوانین و مقررات نمی‌باشد.

استاندار کرمان در ادامه بیان کرد: معارضانی در بحث معدن در حوزه جنوب استان وجود دارد که به دنبال حل مشکلات آنها هستیم.

در این مراسم " طبیب زاده" نایب رییس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: رونمایی از سکه‌های منقش به طرح بارگاه ائمه معصومین، موجب احیای هنری در کرمان است که سابقه آن به قبل از اسلام برمی‌گردد.

وی تصریح کرد: این امر باعث احیای دین، صنعت و هنر شده و در اشتغال استان و احیای صنعت نقش داشته است و شرکت اقتصاد کویر سالانه یک میلیون و 500 هزار قطعه سکه طلا و نقره تولید می‌کند.

طبیب‌زاده افزود: در فضای کنونی که تکفیری‌ها با تفکر متعصبانه جاهلی خود مقدسات شیعه را مورد اهانت قرار داده‌اند، ما باید هر چه بیشتر تفکر شیعه را ترویج دهیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها