بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
تدبیر24  رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به دیدار امروز صبح نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری اظهار کرد:‌ در این دیدار خط مشی خوبی برای یک سال پایانی کار مجلس نمایندگان توسط رهبری ترسیم شد.

امیرخجسته همچنین گفت: سخنان مقام معظم رهبری همیشه معادلات دشمنان و توطئه‌های بین‌المللی را به هم ریخته و خنثی کرده است و مسئولین کشور اغلب اوقات چند ماه پس از بیان سخنان ایشان محتوای دقیق و سنجیده‌ی مقام معظم رهبری را درک کرده‌اند.

وی با بیان این که صحبت‌های امروز رهبری بسیار تاثیرگذار بود تصریح کرد:‌ مقام معظم رهبری در بخشی از سخنان خود در خصوص آثار معنی ماههای رجب، شعبان و رمضان صحبت کردند که بسیار اثرگذار بود. نماینده مردم همدان در مجلس خاطر نشان کرد: ایشان در بخشی از سخنان خود نیز به آسیب شناسی مجلس پرداختند و بر تعامل مجلس با سایر قوا بخصوص دولت تاکید کردند.

خجسته یاد آور شد: مقام معظم رهبری در این دیدار بار دیگر تاکیدکردند که تیم مذاکره کننده خائن نیست و مورد حمایت ایشان است.

همچنین در بخشی از سخنان بر حفظ شان و جایگاه مجلس تاکید داشتند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در پایان گفت: در این دیدار خط مشی خوبی برای یک سال پایان کار مجلس نهم ترسیم شد و رهبری به مواردی همچون دوری از زیاده خواهی، اقتصاد مقاومتی و و توسعه تولید داخل کشور اشاره کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها