بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
جاده هراز در حدفاصل پاسگاه شاهزید تا تونل اول در کیلومتر 30 جاده هراز براثر ریزش سنگ های معلق از کوه از بامداد روز گذشته مسدود شده است.
  تدبیر24: در حالی که بیش از 40 دستگاه انواع خودروهای راهداری پاکسازی بیش از یک میلیون و 200 هزار متر مکعب واریزه کوهی در حد فاصل پاسگاه شاهزید تا تونل اول در کیلومتر 30 جاده هراز مشغولند ،مدیر کل راه و شهر سازی از مسدود بودن این محور تا چهار روز آینده خبر داد.
محور هراز تا چهار روز آینده مسدود است
حیدر نوروزی مدیر کل راه و شهر سازی مازندران دقایقی قبل در گفت و گو با ایرنا گفت: براثر این ریزش، محدوده ای به مساحت حدود 300 متر از سنگ های هدایت شده و شن وماسه سطح جاده را به طور کامل پوشیده است.

وی با بیان اینکه 40 دستگاه خودروی راهداری از ساعت اولیه ریزش تا کنون مشغول کار هستند، اظهار داشت: با توجه به حجم بالای ریزش تخته سنگ های بزرگ به نظر می رسد تا چهار روز آینده نیز این محور مسدود باقی بماند. 

وی تصریح کرد: در زمان ریزش سنگ به خودرو وفردی خسارتی وارد نشد.

110 کیلومتر از محور هراز در حوزه استفاظی استان مازندران قرار دارد.

از آنجاییکه جاده هراز پر تردد ترین محورهای مواصلاتی مازندران به پایتخت کشور است و اواخر هر هفته مسافران و گردشگران زیادی به این استان سفر می کنند مسدود بودن این محور موجب افزایش بار ترافیکی بر روی محورهای کندوان و سوادکوه می شود.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها