بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۲۰۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
وی گفت: همه ما خواهان روابط حسن همجواری با همه کشورها و در راس آنها ایران هستیم. همه ما در کشورهای عضو شورای همکاری در سی و پنج سال گذشته تلاش کردیم دست دوستی و همکاری به طرف ایران دراز کنیم، اما دخالت های ایران در امور داخلی کشورهای منطقه بیش از سی و پنج سال است که ادامه دارد.
  تدبیر24عادل الجبیر در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الحدث (العربیه) گفت: کشورهای عضو شورای همکاری خلیج (فارس) همواره برای برقراری روابط خوب با تهران تلاش می کنند اما ایران همچنان بر دخالت در منطقه و اجرای اقدامات خصمانه اصرار دارد. 

وی گفت: همه ما خواهان روابط حسن همجواری با همه کشورها و در راس آنها ایران هستیم. همه ما در کشورهای عضو شورای همکاری در سی و پنج سال گذشته تلاش کردیم دست دوستی و همکاری به طرف ایران دراز کنیم، اما دخالت های ایران در امور داخلی کشورهای منطقه بیش از سی و پنج سال است که ادامه دارد. 

این وزیر سعودی مدعی شد : این دخالت ها در لبنان، سوریه، عراق، منطقه خلیج فارس و یمن ادامه دارد. 
الجبیر بار دیگر ادعا کرد : ایران اقدامات خصمانه ای علیه کشورهای منطقه انجام می دهد و از گروه های تروریستی حمایت می کند و عامل اقدامات منفی در برابر این کشورهاست. 
این در حالی است که کشورهای منطقه هیچ اقدام مشابهی در برابر ایران انجام نخواهند داد. 
الجبیر بدون اشاره به علت مخالفت عربستان با برگزاری کنفرانس گفتگوهای ژنو زیر نظر سازمان ملل افزود: عربستان از هر تلاش سیاسی برای حل بحران یمن حمایت می کند و به دنبال حمایت از ملت یمن و دولت قانونی این کشور است. 
وزیر خارجه سعودی گفت: ما از هیچ تلاشی برای کمک به ملت یمن فروگذار نمی کنیم ! و برای مردم یمن کمک های انسانی ارسال می کنیم!!. 
ما از اینکه هر طرفی با توسل به زور بخواهد بر یمن مسلط شود، جلوگیری خواهیم کرد. 
هر راه حلی در یمن باید بر اساس طرح شورای همکاری خلیج (فارس) و مصوبات کنگره گفتگوهای ملی یمن و قطعنامه 2216 شورای امنیت باشد.
منبع: پارسینه
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
0
کیست که نداند:
حامی صدام در جنگ تحمیلی برایران که بود؟
حامی مالی تروریست های القاعده و طالبان کیست؟
اقدامات خرابکارانه و تروریستی گروهک هائی مانند جند الشیطان و ریگی و ... در جنوب شرق با حمایت مالی و معنوی کدام کشور است؟
همدست رژیم اسرائیل در لبنان وسوریه کیست؟
حمایت مالی و اطلاعاتی داعش علناً توسط کدام کشور شروع شد. و حالا مخفیانه ادامه دارد.
خلاصه آآآی ی رو روبرم!!! سنگ پا ای والا میگه پیش اینا !!!
بجستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
0
بگزاریدوزیر کشور را نمایندگان آینده مجلس اخراج و وزرایی که مجلس به آنها رای نداد مجلس آینده 100 درصد رای بدهد
همیشه روحانی هزینه نکند او انتخابات سالم برگزار کند ممنونیم
حامی ولایت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
حتی اگر از گشنگی هم بیمیریم ،نادان ها بدانن،دوستی با کافران و صهیونیست ها و آمریکائیها رو به گور خواهند برد...
هنوز جوشش خون شهیدان رد خروش است..
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها