بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۵۲۰۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
این مسئول خطاب به نهادهای مربوط گفت: نمی‌دانم چرا برخی از مسئولین از کناراین موضوع به راحتی عبور می‌کنند.
 تدبیر24: عضو شورای شهر زاهدان گفت: آمار متکدیان زن در زاهدان افزایش یافته است.
"زهرا جدیدالاسلامی" در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان بیان کرد: بسیار درد آور است که آمار تکدی‌گری زنان در شهر زاهدان افزایش یافته و ما به عنوان مسئول از کنار آن به راحتی عبور می‌کنیم.

عضو شورای شهر زاهدان در ادامه افزود: دستگاه‌ها و سازمان‌هایی همچون نیروی انتظامی، شهرداری بهزیستی باید مجدانه مشکل تکدی‌گری به خصوص تکدی‌گری زنان را ریشه‌کن کنند.

وی اظهار کرد: در برخی موارد مشاهده می‌شود که سن متکدیان به 18 سال هم نمی‌رسد.

جدیدالاسلامی افزود: بیشتر این افراد زندانیان رای باز هستند که برای تامین معاش گدایی می‌کنند.

این مسئول خطاب به نهادهای مربوط گفت: نمی‌دانم چرا برخی از مسئولین از کناراین موضوع به راحتی عبور می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر زاهدان تصریح کرد: هرچه سریعتر باید این افراد اسکان یابند و یا برای اشتغال آموزش‌های مهارت آموزی را فرا بگیرند.

وی افزود: تکدی‌گری خود موجبات تخلفات و جرائم اجتماعی را بیشتر می‌کند که باید در رابطه با ریشه‌کن کردن آن چاره اندیشی و برنامه‌ریزی کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Romania
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
0
0
متاسفانه این زن های متکدی درسراسرکشورپراکنده شده وبه نظرمیرسددرهرشهری رییسی دارندزیرادریزد دختران خردسال زیادی ماهرانه تاکدیگیری میکننداز گرفتن چادرزنان ولباس مردان تاراه افتادن درکوچه هاوزدن درب منازل وهیچ مسولی هم جواب گوی جمع اوری انهانیست اینهاخطراتی مانندسرقت کودک ربایی وحتی قتل رادراینده ای نه چندان دوربهمراخواهدداشت که اگرالان جلوان گرفته نشود فردادیرخواهدبودمتاسفانه درجامعه منتظرمیمانیم تااتفاقی بیفتدبعدفکرچاره ای بکنیم وهرگزمسولین به فکرپیشگیری وبازدارندگی نبوده اند
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها