بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۲۰۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
پیرو آخرین مصوبه هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی :
شنیده های خبرنگارتدبیر24 در رابطه با گزینه احتمالی مسئولیت معاونت ادغام شده فرهنگی دانشجویی حاکی از آن است که ...

تدبیر24:هشتمین جلسه هیأت امنای مرکزی دانشگاه با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و حضور سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مصوبه هیأت امنا در خصوص تشکیلات جدید دانشگاه، گفت: تعداد معاونت های فعلی دانشگاه از 15 معاونت به 9 معاونت کاهش پیدا کرد و بر این اساس در ساختار جدید معاونت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی، معاونت ورزشی، معاونت پژوهش و فن آوری، معاونت عمران، معاونت پزشکی و معاونت امور مجلس تثبیت شدند.

میرزاده افزود: در ساختار تشکیلاتی جدید دانشگاه آزاد اسلامی ساختار معاونت فرهنگی و معاونت امور دانشجویی ادغام شد و همچنین معاونت های اداری مالی و معاونت اجرایی دانشگاه ادغام شدند و با نام جدید معاونت توسعه منابع و پشتیبانی به کار خود ادامه خواهند داد. معاونت برنامه ریزی با معاونت امور اقتصاد دانش بنیان ادغام شد و با عنوان معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری دانش بنیان مورد تایید قرار گرفت.

شنیده های خبرنگار تدبیر24 در رابطه با گزینه احتمالی مسئولیت معاونت ادغام شده فرهنگی دانشجویی حاکی از آن است که احمد پورنجاتی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی برای این سمت معرفی خواهد شد. همچنین گمانه زنی ها بر انتخاب حجت الاسلام دکتر سید طه هاشمی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سمت جدبد بسیار قوی است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
0
هر دو خوبند
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها