بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
شهردار منطقه 20 از بررسی 1300 خانواده و شناسایی 450 نیازمند واجد شرایط در محدوده شهری و روستاهای  این منطقه جنوبی خبرداد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، منصور کتانباف با بیان این خبر گفت: با تشکیل کمیته رسیدگی به نیازمندان؛ بعد از 4 ماه تلاش جهادی و تحقیق های میدانی کارشناسان اموربانوان، نیازمندان واجد شرایط این منطقه جنوبی شناسایی شدند و روند رسیدگی به آنها در قالب ستاد اجرایی آغاز شد.
کتانباف با اشاره به اینکه 4 گروه متخصص متشکل از روانشناس، جامعه شناس و مددکار اجتماعی وظیفه بررسی 1300 خانواده معرفی شده را برعهده داشتند، افزود: این خانواده ها از سوی نواحی هفت گانه و شورایاران معرفی شده بودند که پس از ارزیابی های لازم، با عضویت 450 خانواده واجد شرایط، بانک اطلاعاتی نیازمندان منطقه 20 تشکیل شد.
وی با بیان اینکه نیازمندان محدوده حریم و روستاهای شهرری نیز لحاظ شده اند، ادامه داد: اهداء کالاهای اساسی و مورد نیاز معیشتی و ارائه مشاوره های خانوادگی، پزشکی، تحصیلی و تغذیه ای از جمله خدماتی است که برای این خانواده های نیازمند برنامه ریزی شده است.
کتانباف به استفاده از ظرفیت خیرین نیز اشاره کرد و افزود: پرونده های خانواده های نیازمند دارای اطلاعات کامل پزشکی، اجتماعی و معیشتی است و خیرین علاقه مند می توانند با مراجعه به شهرداری منطقه 20 ، نسبت به کمک و دستگیری این خانواده ها در زمینه های مذکور اقدام کنند.
شهردار منطقه 20 در پایان گفت: مدیریت شهری آمادگی کامل برای جذب اعضاء جدید به این بانک اطلاعاتی را همچنان دارد و متقاضیان می توانند به این مجموعه مراجعه کنند تا در صورت داشتن شرایط لازم از خدمات اجتماعی و فرهنگی بهره مند شوند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها