بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
 تدبیر24: نجات جان مسافر 20 ساله مشهدي با همدلي مسئولان كيش 
 
گروه استان ها- با اقدام بموقع و همدلي مسئولان كيش، گردشگر 20 ساله اي كه بعلت خونريزي شديد معده نيازمند فوري انتقال به يكي از بيمارستان هاي تهران بود، با يكي از پروازها بصورت اختصاصي در ساعت غير پروازي، اعزام شد و اين جوان از مرگ حتمي نجات پيدا كرد. 
به گزارش پايگاه خبري پليس، محمود سليمي پدر اين جوان 20 ساله در گفت و گويي اختصاصي با خبرنگار پليس كيش، با اعلام خبر سلامتي فرزندش گفت: پسرم مسعود كه براي تفريح به همراه دوستان خود به كيش سفر كرده بود، بعلت خونريزي شديد معده در بيمارستان كيش تحت درمان قرار گرفته بود. 
وي تصريح كرد: با تلاش ويژه تيم پزشكي و بويژه زحمات آقاي دكتر خلخالي رييس بيمارستان كيش اقدامات اوليه پزشكي براي مداواي فرزندم صورت گرفت. 
پدر مسعود سليمي ادامه داد: بعلت مشكلات حاد و پيچيدگي درمان، بمنظور نجات جان فرزندم از مرگ حتمي، تيم پزشكي اعزام سريع و فوري فرزندم را به يكي از بيمارستان هاي فوق تخصصي تهران را درخواست كردند. 
سليمي يادآور شد: از آنجائيكه در نيمه هاي شب هماهنگي براي انتقال فرزندم به تهران مهيا شد، متاسفانه بعلت عدم پرواز هواپيماها و پايان ساعت پرواز شركت ها، هيچ هواپيمايي آماده پرواز به تهران نبود. 
وي در حالي كه بغض كرده بود افزود: علي رغم اينكه بعلت عدم پرواز در آن ساعت نااميد شده بوديم با درايت و پيگيري هاي مجدانه دكتر مونسان مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش، مهندس خدايي معاون گردشگري، دكتر خلخالي، دكتر نادعلي نژاد و تيم پزشكي بيمارستان، بياتي مدير ترمينال فرودگاه و جناب رأفت از شركت هواپيمايي كيش اير، هماهنگي لازم با برج مراقب و كادر پروازي صورت گرفت و در اول صبح با يك پرواز ويژه فرزندم به تهران منتقل شد. 
پدر اين جوان20ساله با اعلام خبر سلامتي و بهبودي فرزندش پس از انتقال به موقع به تهران خاطرنشان كرد: نجات پسرم از مرگ حتمي در درجه اول با توكل بر خدا و عنايات خاص اهل البيت و سپس تلاش همه اين عزيزاني كه نام بردم و همچنين كادر پروازي و نيروهاي پليس و سپاه فرودگاه كه براي انتقال فرزندم تا لحظه پرواز با من همكاري كردند، حاصل شد. 
محمود سليمي در پايان گفت: كليه مسئولان از جمله مديرعامل سازمان منطقه آزاد و معاون گردشگري و ساير مسئولان و دستگاه هاي نظامي و انتظامي، تا زمان انتقال فرزندم به تهران نخوابيده و براي پيگيري امور، بيدار بودند. 
يادآور مي شود، فرمانده انتظامي ويژه كيش نيز چند روز پيش از نجات معجزه آساي 3 مسافر و گردشگر كه به علت توفاني بودن دريا با يك قايق بادي تفريحي قريب به 17 ساعت در آب هاي كيش سرگردان بودند، با همدلي و همراهي همه مسئولان كيش خبر داده بود. 
برابر اعلام نظرسنجي هاي بعمل آمده از مسافران و گردشگران نوروزي در سال جديد، ميزان رضايت گردشگران از ارائه خدمات و زحمات مسئولان مستقر در كيش و تكريم مسافران، بسيار عالي ارزيابي شده است.
خودكشي نافرجام كارگر جوان با وساطت پليس كيش
 
گروه استان ها- كارگر جوان يكي از پروژه هاي مسكوني در كيش درحالي ‌که مطالباتش را از صاحب كار خود درخواست مي‌کرد، در ارتفاع 20متري بالاي داربست اين ساختمان قصد خودکشي داشت. 
به گزارش پايگاه خبري پليس، اين جوان 23 ساله، كارگر ساختماني يكي از پروژه‌هاي مسكوني بوده که به‌علت پرداخت ‌نشدن مطالباتش نزديک به 10ميليون ريال در اقدامي خطرناک دست به چنين کاري زده بود. 
بر پايه اين گزارش، درنهايت با حضور گروه‌هاي امدادي شامل اورژانس 115، آتش نشاني و كلانتري مركزي كيش، پس از دقايقي مذاكره ماموران پليس و كارفرماي پروژه و همچنين با قول مساعدت اين فرد جوان از اقدام خطرناک خود منصرف و توسط پليس و امدادگران نجات يافت‌. 
سرگرد شعبانيان معاون اجتماعي پليس كيش كه در صحنه حضور داشت در گفتگويي با خبرنگار ما گفت: اينگونه افراد به دليل برهم زدن نظم عمومي و اخلال در نظم بازداشت مي‌شوند. 
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي ويژه كيش در پايان گفت: از آنجا که فعل اين افراد باعث ايجاد ترس و وحشت در بين اقشار مختلف جامعه مي ‌شود و بخشي از نظم جامعه را برهم مي‌زند اين افراد مجرم شناخته و ضمن تشكيل پرونده تحويل مقامات قضايي خواهند شد. 
به مناسبت روز جوان و هفته ملي بدون دخانيات برگزار مي شود: 
همايش انسان مهربان و دنياي آرام در كيش
 
گروه استان ها- با مشاركت فرماندهي انتظامي ويژه کيش، شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر كيش، هيئت ورزش هاي همگاني معاونت ورزش و آموزش ، جمعيت هلال احمر ،بهزيستي، مرکز توسعه سلامت و باشگاه فرهنگي ورزشي شاهين سپهر کيش، بمناسبت روز جوان، همايش " انسان مهربان و دنياي آرام در كيش " در هتل پارسيان كيش برگزار مي شود. 
به گزارش پايگاه خبري پليس ، سرگرد يونس شعبانيان معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي ويژه كيش با اعلام اين خبر گفت: در اين همايش كه بمناسبت ميلاد با سعادت حضرت علي اكبر(ع) و روز جوان برگزار مي شود، تعدادي از مسئولان محلي و بيش از 150 نفر از جوانان و نوجوانان ورزشكار به همراه خانواده هاي خود شركت مي كنند. 
بر اساس اين گزارش مراسم گشايش اين همايش ، روز شنبه ساعت 18 نهم خرداد ماه سال جاري در محل سالن اجتماعات هتل پارسيان برگزار مي شود. 
گفتني است، سخنراني با موضوع آسيب شناسي اعتياد و موادمخدر ، اجراي دف زني توسط نوجوانان ، برنامه هاي ورزشي ، ايستگاه پايش سلامت و مسابقه کتبي با جوايز ارزنده از بخش هاي اين برنامه است.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها