بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از برخورد قاطع با متخلفان آلودگی آب خبر داد.
 تدبیر24: «مهرداد فتحی‌بیرانوند»  افزود: هر نوع آلودگی آب و خاک از نظر محیط‌زیست ممنوع و جرم محسوب می‎شود.

وی با بیان این‌که آلودگی آب یکی از حساس‎ترین بحث‎های محیط‌زیست است، اظهار کرد: هر جا تشخیص داده شود کارخانه‎های ماسه‎شویی آلودگی زیست‌محیطی ایجاد می‎کنند در مرحله‌ی نخست به آنها اخطار داده می‌شود اما در صورت تکرار به دستگاه‎های قضایی معرفی و پلمب می‌شوند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان با بیان این‌که به‌طور مستمر بر فعالیت کارخانه‎های ماسه‎شویی نظارت می‎شود، اظهار کرد: ماسه‎شویی‎هایی که به برداشت از سطح رودخانه‎ها اقدام می‎کنند اگر برداشت به آلودگی منجر شود سازمان محیط‌زیست به‌عنوان یک دستگاه حاکمیتی عمل می‎کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون چندین مورد تخلف شناسایی و کارگاه‎های مربوطه پلمب شدند.

فتحی بیرانوند با تأکید بر این‌که کارخانه‎هایی که از معادن کوهی استفاده می‎کنند ملزم به نصب فیلتر هستند، ادامه داد: هر جا که سلامت مردم و زیست‎مندان در خطر باشد سازمان محیط‌زیست بدون هیچ محدودیت قانونی وارد عمل می‎شود.

وی تصریح کرد: در حوزه‌ی فرهنگی 28 تشکل داریم که در صورت آلودگی در رودخانه‎ها و تالاب‎ها با همکاری محیط زیست به پاکسازی این مناطق می‎پردازند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها