بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
به تازگی تلفن همراه خاصی وارد بازار ژاپن شده که تمرکز اصلی در ساخت آن تصویربرداری در زیر آب است
تدبیر24:  این تلفن همراه که ظاهری جذاب دارد، توسط شرکت Kyocera طراحی و ساخته شده و بیشتر به عنوان محصولی که قابلیت استفاده در زیر آب را دارد معرفی شده است. این شرکت از مدتها پیش استراتژی طراحی و تولید محصولات مناسب برای استفاده در شرایط سخت و دشوار را دنبال می کند و حالا در تازه ترین محصول این نگرش، تلفن همراه Torque G۰۲ را به بازار ژاپن معرفی کرده است.
شرکت ژاپنی Kyocera مدعی است که این محصول، نخستین تلفن همراه ضد آب واقعی در جهان به شمار می آید که حتی می توان از آن در زیر دریا نیز استفاده کرد. این شرکت اعلام کرده که محصول جدیدش جدای از آنکه منطبق با استانداردهای سرسختانه نظامی طراحی و ساخته شده و نسبت به گرد و غبار و شوکهای محیطی مقاوم است، قابلیت استفاده در زیر آب و حتی آب شور اقیانوس را هم دارد. از این رو می توان از آن به عنوان ابزاری سودمند جهت تصویربرداری در زیر آب اقیانوس استفاده کرد.

نکته جالب توجه اینجاست که این تلفن همراه از نرم افزار به خصوصی در قسمت دوربین بهره می برد که با قرار گرفتن در زیر آب اقیانوس، رنگها را به خوبی تفکیک می کند. این تلفن همراه جدید آزمایشات سختی نظیر دمای شدید، رطوبت، فشار کم و حتی یخ و فریزر را پشت سر گذاشته است. شرکت سازنده اعلام کرده که این محصول جدید مناسب گروههایی نظیر موج سواران، صخره نوردان، دوندگان وآن دسته از افرادی است که معمولا راهی مناطق کوهستانی و طبیعت گردی می شوند.

تلفن همراه Torque G۰۲ مجهز به صفحه نمایشگر ۴.۷ اینچی HD بوده و از فناوری Smart Sonic Receiver جهت مکالمه با کیفیت بالا بهره می برد. حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت ارتقا و سیستم عامل اندروید نسخه ۴.۱، فناوری ۴G LTE و دوربین اصلی با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل و دوربین دوم (در جلو) با کیفیت ۵ مگاپیکسل در عقب از دیگر ویژگیهای این فناوری جدید به شمار می آید.
این فناوری جدید فعلا برای بازار ژاپن ارایه شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها