بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۵۲۰۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
حصول يك توافق خوب در مذاكرات هسته اي براي دولت و اصلاح طلبان مصادف با گرفتن اكثريت كرسي هاي بهارستان در انتخابات آينده است
تدبیر24:محمد حیدری - اصولگرايان ٨ سال مجلس و دولت يك دست را با خود به همراه داشتند. اما به دليل مديريت و عملكرد اشتباه در مسائل داخلي و خصوصا خارجي نتوانستند مجددا سكان مديريت اجرايي کشور را به دست بگيرند. حال بسيار نگران هستند تا آخرين سنگر خود يعني مجلس را نيز از كف بدهند.
بنابراين به اين واقعيت كاملا آگاه هستند که حصول يك توافق خوب در مذاكرات هسته اي براي دولت و اصلاح طلبان مصادف با گرفتن اكثريت كرسي هاي بهارستان در انتخابات آينده است.
از اینرو اتاق فكر اصولگرايان تندرو با دستور كار قرار دادن يك جنگ رواني تمام عيار دست به اقدام عملياتي زدند تا با هدف قرار دادن افكار عمومي در هشت گام بتوانند موقعيت  و حيات سياسي خود را در انتخابات آينده تثبيت كنند.
گام اول: بي آبرو كردن تيم مذاكره كننده هسته اي است. استفاده از ادبيات سخيفي همچون سازشكار، فريب خورده، غرب زده و ترسو در اين راستا مي باشد. البته مي بايست به تازگي واژگاني همانند قدرت طلب، دنيا پرست و خائن به آنها اضافه كرد.
گام دوم: بزرگ و با اهميت جلوه دادن امتيازات داده شده در مقابل كوچك و بي اهميت بودن امتيازات اخذ شده.
گام سوم: لوث كردن اصل مذاكره است. مكررا اعلام مي شود دولت در بيش از دوسال گذشته نتوانسته است به هيچ وعده اي جامعه عمل به پوشاند در واقع نه چرخ هسته اي مي چرخد و نه چرخ صنعت.
گام چهارم: بي اعتبار بودن هرگونه توافق بين المللي به دليل عدم پايبندي آمريكا به تهدات قبلي خود با ايران
گام پنجم: ساخت و پخش مستندهاي پرشمار و پر تكرار در رسانه "ملي" براي تشكيك در افكار عمومي
گام ششم: ايجاد شك و ترديد در اذهان عمومي با القاي مغايرت داشتن سخنان رئيس دستگاه سياست خارجي با طرف غربي در بيانيه لوزان.
گام هفتم: وادار كردن مذاكره كنندگان به ترك از ميز مذاكره با مطرح كردن طرح سه فوريتي در مجلس به بهانه تهديدهاي لفظي طرف مقابل كه بعد از شكست اين طرح عنوان شد اين خواست و دستور رهبري است.
گام هشتم: برپاي تجمعات غير قانوني و قانونی در شهرهاي بزرگ همانند تهران و مشهد براي تحت فشار قرار دادن دستگاه سياست خارجي
بطور خلاصه راهبرد اين جنگ رواني در اين جمله خلاصه مي شود: مذاكره كنندگان سازشكاران خائنی هستند که با سخنان متناقض و دادن امتيازات فراوان نتوانستند هيچ دستاوردي تاكنون داشته باشند. بنابراين مي بايست با آمريكاي بد عهد كه مستندهاي پخش شده به آن اذعان دارد ترك مذاكره كنند زيرا خواست مردم در تجمعات انجام شده اين است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بهیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
1
برادر جان سلام
به حضرت عیاس ، من رأیم را که متعلق به دکتر عارف بود به سفارش سید محمد خاتمی عزیز به روحانی دادم و هنوز هم نومید نیستم . ولی اگر واقعیت ها را نبینیم اسفندماه را باخته ایم .
نظر متخصصان ،محترم است ولی در غرب این ها گاهی به اخراج گروهی افراد رأی می دهند تا اقتصاد به روانی بچرخد ولی در فرهنگ اسلامی بریدن نان مردم ممکن نیست .
قبول کنیم که به مردم گفتیم سوخت گران نمی شود و لی گران کردیم . هی می گوییم اقتصاد بهتر شده ولی واقعتً معیشت مردم بقول قرآن « ضنک » شده .
مبادا مثل پایان دوره ی سازندگی آنچنان سرعتمان را با اقتصاد جهانی و صندوق کریستین لاگارد تنظیم کنیم که رأی مردم آزرده را از دست بدهیم .
من رگه های یأس را می بینم . برخورد با ظریف ، برخورد با مطهری ، نبود امنیت اجتماعی ، (برای مثال ببینید مجنمهع های مسکونی چگونه برای تأمین امنیت خودشان ) از پلیس قطع امید کرده و از سفره ی خود می گیرند و نگهبان استخدام می کنند ) .
هر چه قدر از محبوبان مردم : مصدق و خاتمی و ... کمتر بگویید و ملاحظه کاری کنید ، روی حریف زیادتر می شود . کلید اعتدال ، عقب نشینی نیست .
با پوزش . بدرود .
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها