بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۲۰۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
گزارشی در روزنامه جمهوریت ترکیه به قلم جان دوندار منتشر شده که جزییات تازه ای از محتویات کامیون سازمان ملی اطلاعات "میت" ارائه می دهد.
  تدبیر24:نرگس رضایی - گزارشی در روزنامه جمهوریت ترکیه به قلم جان دوندار منتشر شده که جزییات تازه ای از محتویات کامیون سازمان ملی اطلاعات "میت" ارائه می دهد.
در ژانویه 2014 یک کامیون متعلق به میت که ادعا می شد حاوی کمک های انسان دوستانه و دارو برای مردم سوریه است،متوقف و از آن اقسام سلاح های جنگی به دست آمد که به دنبال این اتفاق دادستانی که حکم توقف محموله فوق را صادر کرده همراه فرماندهی که اجرای عملیات را برعهده داشت،دستگیر شدند و در آن مقطع همه جزییات عملیات و فیلم و تصاویر مربوط به آن منتشر نشد.اما امروز روزنامه جمهوریت در گزارشی مفصل به تشریح این عملیات پرداخته و تصاویر تازه ای از آن منتشر کرده است.
در این گزارش نویسنده به کنایه گفته این همان کمک های انسان دوستانه است که میت به سوریه می برد و صحبت های اردوغان را که با قاطعیت محموله فوق را منکر شده و حمل سلاح توسط میت به سوریه را تکذیب کرده بود را با تصویر به چالش کشیده است.
اردوغان ضمن تکذیب ارسال سلاح به مخالفان سوریه گفته بود آنچه توسط میت به سوریه حمل شده دارو و کمک های انسان دوستانه بوده است.
در یکی از تصاویر منتشر شده توسط روزنامه جمهوریت آنجا که به صحبت های اردوغان اشاره می شود تصویری از سلاح های جنگی چاپ شده که زیر بسته های دارو جاسازی شده بودند.
اردوغان در آن مقطع برای تبرئه خود این عملیات را توطئه ای ساخته و پرداخته دولت موازی دانسته و رسانه های وابسته به دولت،دادستان صادر کننده حکم را "دادستان موازی" خواندند.
مسئله بسیار مهم در این عملیات علیه میت این بود که مهمات داخل کامیون از زوایای مختلف و توسط 3 دوربین با ریز محتویات فیلمبرداری شده و امروز فیلم کامل عملیات منتشر شد.
در بین تصاویر منتشر شده از عملیات فوق،تصویری از تیم عملیات دیده می شود که در حال پیاده کردن سرنشینان خودروی اسکورت کامیون هستند.
از لحظه اجرای عملیات تا تمام اقدامات مربوط به توقف کامیون و تجسس جزء به جزء محموله ها عکسبرداری و فیلمبرداری شده است.
به گزارش روزنو،بعد از این عملیات جنجالی 34 سرباز مجری عملیات دستگیر شدند که پلیس مدعی شد آنها وابسته به "دولت موازی" هستند.گولنیست هایی که عملیات بزرگ مالی دسامبر 2013 را علیه دولت اردوغان ترتیب داده و او را عملا در سراشیب سقوط قرار دادند.
بعد از انتشار گزارش روزنامه جمهوریت،دیگر رسانه های ترکیه خبر را در ابعاد گسترده پوشش داده و برخی در این رابطه نوشتند "بمبی که جمهوریت ترکاند".
گفته می شود این عملیات توقف و تجسس کامیون میت،ضربه بزرگی به سیستم امنیتی دولت اردوغان بود که دولت موازی در آن نفوذ بیشتری داشته و مدارک مهمی را تا امروز علیه دولت افشاء کرده است.
منبع: روزنو
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
این روزا هرچی گزارش از خانم رضایی می خونم همه امنیتی اند.خبرنگار زنی در نشریات فارسی ندیده بودم که گزارش امنیتی بنویسند. خوبه یه خانوم در این حد مسلط در این حوزه می نویسه.من که گزارش کاخ اردوغان ایشون رو خوندم خیلی از نوشته هاشون خوشم اومد.خبرگزاری های خارجی نکات امنیتی کاخ رو اصلا ندیده بودند اما تو گزارش ایشون این موضوع خیلی خوب تشریح شده بود.خسته نباشید میگم بهشون.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها