بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی صلح کلی وجود ندارد نمی‌توانیم ادامه کار بدهیم.
 تدبیر24:  کارلوس کی‌روش پس از تمرین صبح امروز تیم ملی در خصوص غیبت 4 بازیکن و اینکه به نظر می‌رسد هنوز آن طور که باید و شاید از شما حمایت نمی‌شود اظهار داشت: متاسفانه واقعیتی است که با آن روبرو هستیم. پس از تمام قول‌هایی که داده شده مشکلات ما هنوز پابرجاست مشکلات مالی و سربازی بازیکنان بسیار سخت است ادامه کار وقتی که به تعادل در اجرای برنامه‌ها وجود نداشته باشد سخت است. وقتی صلح کلی وجود نداشته باشد سخت است. آیا منطقی است که تکرار کنم؟

کی‌روش ادامه داد: وظیفه مسئولان است که در چند ماه گذشته و طی صدها ساعت جلساتی که برگزار  کردیم و از صمیم قلب به ما قول دادند، الان این قول‌ها را عملی کنند. واقعیت این است که جام جهانی برای ما از فردا آغاز می‌شود و باید تک تک بازی‌ها را پیروز شویم اما چطور می‌توان به این مهم دست پیدا کرد و یا اینکه چطور می‌توان به بازیکنان تجربیات لازم را انتقال داد؛ اگر بنده بخواهم مشکلات را تکرار کنم و بخواهم این صحبت‌ها را مدام بگویم مطمئنا در آخر شخصی پیدا خواهد شد که بنده را آدم بده فوتبال خطاب خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی یادآور شد: برای من مهم نیست. من برای دفاع از منافع فوتبال ایران ادامه می‌دهم چون باید منافع ما تامین شود و باید در مسیری که داریم بهترین نتیجه را کسب کنیم. بازیکنان ما نیاز به تجربه دارند تا بتوانند تجارب بین‌المللی به دست بیاورند و تنها راه پیشرفت همین است که به موفقیت برسیم و تیم بهتری را درست کنیم.

کی‌روش گفت: 3 ماه قبل طبق جلساتی که با کفاشیان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که الان زمان عملی کردن قول‌هاست تا دستاوردها به دست آید اما الان دیگر زمان قول دادن نیست و باید به اهداف نزدیک شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی افزود: نتیجه بسیار راحت است اگر قرار است یک بار به این نتیجه برسیم که شخص بنده صحبت‌هایم اشتباه است این موضوع را رسما به من اعلام کنند که در این صورت من به مسیر خودم خواهم رفت اما اگر این طور نیست باید شجاعت به خرج داده شود و تصمیمات لازم گرفته شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کسی به فکر فوتبال نیست و همه به فکر منافع شخصی خود هستند،‌گفت: هیچ جوابی برای این سؤال ندارم تنها چیزی که می‌دانم باید سلاح لازم را داشته باشیم. من از بعد فنی همه مسائل را می‌دانم اما نمی‌دانم چرا مسائل لازم اتفاق نمی‌افتد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که از جوانانی که به تیم ملی دعوت شده‌اند رضایت دارد یا خیر،‌گفت: آنها بسیار مستعد هستند و استعداد بالایی دارند. من در طول فصل عملکرد تک تک بازیکنان را بررسی کردم و فکر می‌کنم آنها پتانسیل خوبی دارند و من بار دیگر می‌گویم شما نمی‌توانید تجربه را بخرید و نمی‌توانید با قول‌ها آنها را به دست آورید. مطلبی که شخص شما و تمام فوتبالی‌ها علاقمندند متوجه شوند این است که وقتی تیم ملی به جام ملت‌ها می‌رود آن هم با دو بازی دوستانه در مقایسه با فلسطین که 9 بازی دوستانه انجام داده است و زمانی که به جام ملت‌ها می‌روید با بازیکنانی که تجربه بین‌المللی ندارند و وقتی به جام جهانی می‌روید با بازیکنانی که حتی یک بازی هم برای تیم ملی نکرده‌اند؛ این یک توسعه حرفه‌ای نیست و حالت بخت‌آزمایی دارد.

کی‌روش تاکید کرد: یکی از همین روزها در بازی مرگ و زندگی دیر یا زود گلوله آخر شلیک می‌شود و شما از پا درخواهید آمد و یک روز خواهد رسید که یک نتیجه بد گرفته و 6 یا 7 گل بخورید و آن زمان تمام دوستان بگویند که کی‌روش چه مربی بدی است.

وی یادآور شد: بنده و کفاشیان توافق کردیم که دیگر آمادگی این بازی را نداریم آن هم بازی که ما را از پای درمی‌آورد.

سرمربی تیم ملی  در پایان در خصوص حضور برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در تمرین روز گذشته تیم ملی گفت: من و برانکو مدت‌هاست که با هم دوست هستیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها