بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۲۰۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
آزاد کردن خرمشهرهای امروز با لبخند به دشمن میسر نمی‌شود/ دولت، به چه دلیل، فکت شیت را به مردم ارائه نکرده؟/ اجازه بازجویی از نیروهای ارتش و سپاه را نمی دهیم
 تدبیر24:  منتقدین- اجتماع بزرگ مذاکره زیر شبح تهدید ممنوع است با حضور هزاران نفر از مردم انقلابی و ولایی اصفهان که به منظور اعلام اقتدار و صلابت نظام و ملت ایران در راستای حفظ و حراست از منافع ملی و ارزش نهادن منافع ملی بر هر امری برگزار گردید.

به گزارش رجانیوز؛ گفتنی است؛ که این اجتماع با فریادهای رسای هزاران نفر از مردم انقلابی تحت عنوان ما اجازه نمی‌دهیم، در حالی که مشت‌های گره کرده خود را خطاب به استکبار جهانی و نمایندگان سلطه‌طلب دنیا نشان می‌داده‌اند در مسجد لسان‌الارض واقع در گلستان شهدای اصفهان و در کنار مرقد پاک شهدای اصفهان برپا شد.

مردم پرشور انقلابی اصفهان که با حضور هزاران نفره خود در گلستان شهدا ضمن تجدید عهد با آرمان‌های شهدا از مواضع رهبری و منافع ملی خود دفاع کردند شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، خون شهدا امنیت امروز است، دلاور هسته‌ای تعلیق نمی‌پذیرد، رمز بزرگ پیشرفت یک اقتصاد بی‌نفت و نظارت نظامی خامی عجب خیالی سر دادند.

همچنین؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی حجت‌الاسلام حمید رسایی و همچنین پدر شهید احمدی‌روشن به عنوان مدعو ویژه در جمع هزاران مردم عامه منافع ملی ایران حضور داشته و سخنرانی کردند.

حجت‌الاسلام حمید رسایی که در این جمع هزاران نفری از مردم اصفهان که به عنوان سخنران حضور داشت، اظهار کرد: ما با صدای رسا به دنیا و حتی داخل اعلام می‌کنیم که طاقت نداریم که رهبر عزیزمان بگویند «من اجازه نمی‌دهم» تا امثال شهدا، بسیجیان و انقلابیون در ایران هستند نمی‌گذاریم رهبری از خود برای عدم تسلط استکبار بر ایران هزینه کند.
وی در ادامه به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب در روز نخست سال ۹۴ در حرم رضوی اشاره کرد و گفت: رهبری در آن سخنرانی به تبیین و تعریف دو نوع نگاه پیرامون مسائل کشور پرداختند. نگاه نخست نگاهی است که بیان می‌کند ما می‌توانیم بدون آمریکا عزت‌مندانه حیات داشته باشیم و چه بسا پیشرفت کنیم.

رسایی افزود: نگاه دوم که رهبری مکرراً آن را مذمت کرده، نگاهی است که حل همه مشکلات کشور را به معامله و ارتباط با استکبار جهانی پیوند می‌دهد نگاهی که حاضر است آرمان‌ها را برای حل مشکلات فدا کند.

وی خاطرنشان کرد: ما با نگاهی که به دنبال معامله با آمریکا است در هر لباس، در هر سنگر و با هر اسمی که باشد مخالفیم و اجازه نمی‌دهیم.

نماینده مردم تهران در مجلس به بازگشت پیکر ۱۷۵ شهید غواص اشاره کرد و گفت: وظیفه داریم پیام این ۱۷۵ شهید غواص را در فضای مجازی و جنگ نرم دشمن ترویج و توسعه دهیم. پیام آنان این است که ما با دستان بسته مقابل استکبار و ظلم ایستادیم، اما شما با دست باز تا به امروز چه کرده‌اید.

رسایی عنوان کرد: هر کسی زیر سلطه آمریکا رفت خوار و ذلیل می‌شود.
* تکیه به دیوار ظلم سرانجام ذلت و نابودی است
وی با اشاره به سرنوشت ذلت‌بار مبارک، صدام، قذافی و عبدالله صالح و دیگر دیکتاتورهای دنیا که به دیوار کفر و آمریکا تکیه زده بودند، گفت: دعوای ما بر سر غنی‌سازی ۳ درصد، ۵ درصد و ۲۰ درصد نیست بلکه دعوای ما با استکبار جهانی بر سر حفظ استقلال و عزت ملت و نظام ایران است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: ملت ایران یک‌صدا تحت مکتب عاشورایی امام حسین (ع) شعار هیهات من‌الذله سر می‌دهند و برای حفظ استقلال خود جان خود را نیز فدا می‌کنند.

رسایی ادامه داد: چه تضمینی از این بالاتر که بر طبق صریح قرآن شریف، سخن شرع و فتوای رهبری به جهان مبنی براینکه هرگز بمب هسته‌ای تولید نخواهیم کرد را به جهانیان داده‌ایم، پیام شهیدان به ملت ایران این است که حتی اگر شهرهای‌مان در برابر دشمن سقوط کرد نباید اجازه دهیم ایمان‌مان سقوط کند.
وی گفت: چنانچه امروز ذلت را که همانا رفتن زیر سلطه آمریکا است بپذیریم دیگر نباید برای امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و ائمه اطهار (ع) عزاداری کنیم.

* آزاد کردن خرمشهرهای امروز با لبخند به دشمن میسر نمی‌شود
نماینده مردم تهران در مجلس به سخنان رئیس جمهور در سالروز فتح خرمشهر مبنی براینکه فرماندهان دیپلماسی کشور خرمشهرها را از چنگال سازمان ملل برای ایران آزاد می‌کنند، گفت: خرمشهرهای امروز ایران با سیاست‌ خارجی و خنده به دشمن آزاد نمی‌شود بلکه خرمشهر در دوران دفاع مقدس با شعار هیهات من‌الذله آزاد شد، خرمشهر با شعار اشداء علی الکفار آزاد شد.

وی اضافه کرد: امروز نمی‌توانیم به دنیا اعلام کنیم که خزانه‌های‌مان خالی است و سپس با دشمن راه برویم و یا با سرکرده استکبار تلفنی صحبت کنیم و در پی آزادی خرمشهرهای ایران هم باشیم.

رسایی گفت: ما در آزادی خرمشهر شعار نمی‌توانیم سر ندادیم بلکه با شعار ما می‌توانیم آن را آزاد کردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در دو حالت مذاکرات محرمانه است نخست زمانی که با دشمن مذاکره می‌کنیم و قصد داریم دشمن از آن آگاه نباشد و دیگر آنکه می‌خواهیم دوست نفهمد چرا که عصبانی می‌شود، محرمانه بودن مذاکرات توسط دولتمردان امروز ایران حالت دوم است.

وی خاطرنشان کرد: به خدا قسم اگر باکری‌ها بودند با جان‌کری امروز قدم نمی‌زدیم، اگر خرازی‌ها بودند حتی با یک دست خودشان هم صنعت هسته‌‌ای ایران را حفظ می‌کردند و اگر همت‌ها بودند بیشتر همت می‌کردیم و منافع ملی را حفظ می‌نمودیم.

رسایی به شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» که عده‌ای در فتنه ۸۸ بیان می‌کردند اشاره و عنوان کرد: با نزدیک شدن داعش به مرزهای ایران آن کسانی که در فتنه ۸۸ جانم فدای ایران سر می‌دادند کجایند که جان خود را برای دفاع از نظام و ایران فدا کنند. به خدا دروغ گفتند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما رهبری داریم که شاگرد امام خمینی (ره) است و می‌فرماید امام راحل به کسی باج نداد ما هم باج نمی‌دهیم.
*بمب اتمی ایران، « نه » گفتن به استکبار جهانی است
وی عنوان کرد: انرژی هسته‌ای یعنی استقلال ملت و نظام اسلامی که حق مسلم ایران است، بمب اتمی و هسته‌ای ایران، عزت، اقتدار، مکتب عاشورایی و حسینی، گفتمان سبز مهدوی، نه بزرگ ملت ایران به استبکار جهانی و شعار هیات من‌الذله ایران است، دشمن درصدد گرفتن این بمب هسته‌ای از ایران است.

رسایی خاطرنشان کرد: پروژه تحمیل در مذاکرات هسته‌ای نتیجه‌ای جز ذلت و خواری در بر ندارد، عده‌ای در پی القای پیروزی‌های کاذب و گرفتن جشن‌های دروغین به نشانه پیروزی در حقیقت در پی اجرای ارکان پروژه تحمیل هستند.

وی یادآورشد: برخی از دولتمردان به جای فریاد زدن برای رسمیت دادن به تجمع‌های اعتراضی صنفی اقشاری چون معلمان به دنبال دادن لایحه‌ای به مجلس برای حل معضلات و مشکلات آن به نحو اساسی باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پذیرفتن داوطلبانه پروتکل الحاقی، پروتکلی که پذیرفتن آن‌ نیازمند مصوبه مجلس است، از دیگر ارکان پروژه خطرناک تحمیل است، ایران NPT را پذیرفته است ولی پذیرش پروتکل الحاقی بدون مصوبه نمایندگان مجلس یعنی دادن اجازه به بازرسان برای بازرسی در هر زمان و برای هر مکان است.

وی ایجاد فضای مبهم عدم شفافیت لازم در بازگو کردن مسائل را از دیگر ارکان اجرای پروژه تحمیل دانست و بیان کرد:  تهدید نظامی از سوی دشمن و ایجاد فضای یاس و واهمه در بین مردم تیز از ارکان تحمیل است.

*تنها توافقی را می‌پذیریم که راه شهدای هسته‌ای را ادامه دهد
رسایی ابراز کرد: در محضر شهدا امروز خطاب به استکبار جهانی رسا اعلام می‌کنیم که به خدا قسم همه احاد ملت ایران طالب صلح هستند اما خواهان ذلت نیستند و تحت هیچ شرایطی تن به ذلت نمی‌دهند.

وی تاکید کرد: برای پذیرفتن توافق با نمایندگان ۵+۱ ‌چند شرط داریم، نخست آنکه تنها توافقی را می‌پذیریم که راه شهدای هسته‌ای را ادامه دهد و کوچکترین قدمی ازاین آرمان خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: تنها توافقی را قبول می‌کنیم که‌ طبق آن همه تحریم‌ها علیه ملت و نظام ایران در روز نخست توافق برداشته شود، تنها توافقی را به رسمیت می‌شناسیم که ‌شعار انتخاباتی حجت‌الاسلام روحانی‌ مبنی بر چرخش همزمان سانریفیوژها با چرخش چرخ کارخانه‌ها را محقق و عملیاتی سازد.

وی ادامه داد: ملت ایران تنها توافقی را می‌پذیریند که‌ بر نظارت‌های متعارف و معمول و براساس NPT باشد و حق خارج از عرف را برای دشمن مهیا نسازد.

*پیف‌‌پیف کردن برخی برای انرژی هسته‌ای، حربه دشمن برای گرفتن منافع ملی است
رسایی با اشاره به ‌اینکه روزی عده‌ای پادشاهان خود فروخته ایران براساس نقشه دشمن بالاخص انگلیس نفت ایران را بد می‌پنداشتند و پیف‌‌پیف می‌کردند، گفت: امروز نیز دشمن به همان طریق در زمان قاجار، به نحوی رفتار کرده است که افرادی نسبت به انرژی هسته‌ای همان موضع پادشاهان خائن را نسبت به نفت را گرفته‌اند و می‌گویند فناوری هسته‌ای به کار ایران نمی‌آید.

وی در آخر با تاکید مجدد، اظهار کرد: جناب رئیس جمهور شما گفتید دیپلمات‌های ما همانند رزمندگان فاتح خرمشهر هستند، ما برای فتح خرمشهر گفتیم جنگ جنگ تا پیروزی، گفتیم صدام یزید کافر، ولی نگفتیم آقای اوباما را مودب یافتیم، خرازی‌ نمی‌گفت آمریکا می‌تواند با یک بمب، سیستم دفاعی ایران را از کار بیندازد.
رسایی افزود: ما براساس آیه نفی سبیل به استکبار اجازه سلطه بر ایران را نمی‌دهیم، ما اجازه نمی‌دهیم، امروز عده‌ای قداره به دست که دستشان به خون مردم بی‌گناه آلوده شده است به ایران اجازه داشتن چاقویی برای گذراندن چرخ زندگی خود را نمی‌دهند، این ادبیات زورگویی است که ایران همواره در مقابل آن ایستاده است.
در این اجتماع پر شور انقلابی مردم اصفهان رحیم احمدی روشن پدر شهید احمدی روشن که به عنوان مهمان مدعو حضور داشت نیز به سخنرانی پرداخت.

 منبع: رجانیوز
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
4
1
اگر قبل از 29خردادپروژه علنی شدن ورود زنان به ورزشگا ه ها را متوقف نکنید.29خرداد منتظر جواب سخت امت حزب الله باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
ما دشمنان شما را نادان آفریدیم این پیغام چه ربطی دارد به متن بالا اگر یک روزی اصلاح طلبان در باره موردی اعتراض کنند کیهان فریاد میزند آب در آسیاب دشمنان ریخته اید حال جه شده امثال رس... و کوچ.... و جبهه پایداری ها جلو تر از رهبری حرکت می کنند و بدون مجوز اجتماع میکنند برای آنکه دو تا رای بیشتر در .... میشوند پیرو خط رهبری نه هموطن من هر آ... میداند اینها با نام ولایت و اسلام دارند ضربه به اسلام و ولایت و ایران عزیز ما میزنند
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها