بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست سیستان و بلوچستان گفت: دیروز(جمعه هشتم خردادماه) یگان حفاظت محیط‌زیست استان موفق به کشف و ضبط 100قطعه پرنده غیر مجاز در زابل شد.
  تدبیر24: «سعید محمودی» افزود: یگان حفاظت محیط‌زیست استان باهمکاری یگان حفاظت شهرستان زابل موفق به کشف و ضبط محموله غیر مجاز پرندگان در زابل شد.

وی خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته محموله‌ی غیر مجاز پرندگان که شامل بیش از 100 قطعه پرنده از نوع گونه مینا، فنج و طوطی سبز را در زابل کشف و ضبط شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس اطلاعات بدست آمده این محموله بلافاصله پس از ورود به شهرستان زابل توسط همیاران محیط‌زیست شناسایی شد.

مدیرکل محیط‌زیست سیستان و بلوچستان گفت: پس از اطلاع‌رسانی و بررسی صحت اخبار بدست آمده هم‌چنین کسب مجوزهای مورد نیاز، یگان حفاظت استان در یک اقدام سریع و به‌موقع موفق شد محموله‌ای از پرندگان را که بصورت غیر مجاز حمل و نگهداری می‌شد از متخلفان زیست‌محیطی کشف و ضبط کند.

محمودی تصریح کرد: در این اقدام یک نفر متخلف نیز دستگیر و پس از تکمیل مستندات و مدارک به بخش حقوقی جهت پیگیری موضوع ارجاع شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها