بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
بهارستان شماره 146 منتشر شد
سرنوشت آخرين شاهان حاكم در حكومت هاي سلطنتي كشورمان مشابه هم است؛‌ مرگ در غربت و تبعيد. محمد علي شاه قاجار نيز هر چند نوه دختري امير كبير بود اما ميراثي از جدش نداشت و بي تدبيري و ناتواني اش در كومت موجب شد تا عزل و تبعيد شده و فرزند نوجوانش احمد ميرزا جانشينش باشد. هر چند حكومت احمد شاه نيز چندان پابرجا نماند.

 تدبیر24:به گزارش روابط عمومي و اطلاع رساني موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران،‌ شماره 146 نشريه الكترونيكي بهارستان ماجراي تبعيد محمد علي شاه قاجار و سالهاي آخر عمر وي را با عكس و سند روايت مي كند.

آسيب شناسي احزاب سياسي در اواخر دوره قاجار ، تصوير ايران در دوره ناصري به روايت حاج سياح محلاتي و معرفي آبشار سوتك به عنوان يكي از جاذبه هاي گردشگري پايتخت، از جمله مطالب اين نشريه الكارونيكي است. "ساعت سردار لال گرو رفت" هم بخش ديگري از دفتر يادداشتهاي روزانه ناصر الدين شاه قاجار است كه با مراجعه به آدرس اينترنتي http://iichs.ir/p/Publication.aspx?PName=baharestan&theme=Publication  مي توانيد آنرا مطالعه كنيد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها