بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۲۲۸۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۷
آیت الله غرویان درخصوص اخلالگران سخنرانی رئیس جمهور :
حاشیه سازان سخنرانی رئیس جمهور جمع اندک اما سازمان یافته بودند، برخی با یونیفرم خاص حاشیه سازان را هدایت می‌کردند که صورت خوبی نداشت و بسیاری از این قضیه گلایه مند بودند.

تدبیر24:آیت الله «محسن غرویان» که امشب(13خرداد) و در زمان سخنرانی «حسن روحانی» در حرم امام خمینی(ره) در آن جا حضور داشت، در خصوص حواشی پیش آمده در زمان سخنرانی رئیس جمهور، به خبرنگار ایلنا، گفت: بنده امشب توفیق داشتم که از باب ادای دین به امام خمینی و نوه محترم ایشان که دعوت فرستاده بودند، در مراسم سخنرانی ریاست محترم جمهوری در حرم امام خمینی(ره) حضور داشته باشم و استفاده کنم.

وی در خصوص حواشی پیش آمده در زمان سخنرانی رئیس جمهور و شعاردادن عدهای در این زمان، اظهار داشت: به نظرم این افراد خیلی چشمگیر نبودند؛ یک تعداد اندکی بودند که از قبل برنامه ریزی شده در این مراسم حاضر شده و در صف‌های اول نشسته بودند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم، گفت: این افراد هنگام آمدن روحانی و نیز در حین سخنرانی ایشان در چند نوبت شعار دادند اما جمعیت کثیر مردم این ها را هدایت و آرام کرد و قضیه به نظرم خیلی مهمی نبود.

وی گفت: به نظرم فعالیت این افراد از قبل هم قابل پیش بینی بود؛ چرا که متأسفانه اخیرا روش این دلواپسان، این شده که در این گونه جلسات یک نمایشی می دهند ولی آقای دکتر روحانی هم کاملا مسلط به سخنرانی خودشان ادامه دادند و همان مطالب خودشان را بیان و تأکید کردند هر آنچه که از امام خمینی(ره) در اعتدال و مبارزه با استکبار و صهیونیسم آموختیم  را ادامه میدهیم.

آیت الله غرویان گفت: آقای دکتر روحانی در سخنرانی شان گفتند که یکی از ویژگی های راه امام خمینی(ره) هم این بود که ایشان فتوا دادند که میزان رأی ملت است و باید به رأی ملت احترام گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: این که بلافاصله بعد از سخنرانی ریاست محترم جمهوری توسط برخی گفته شد که یک عده‌ای به خاطر حضور رییس دولت اصلاحات شلوغ کردند و ...، اصلا رییس دولت اصلاحات در این مراسم حضور نداشت و عده‌ای علیه برهم‌زنندگان جلسه شعارهایی همچون مرگ بر منافق دادند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم، با بیان این که قرائن و شواهد فعالیت دلواپسان در زمان سخنرانی رئیس جمهوری نشان می داد، که این حرکت این جمع اندک، خودجوش نبوده است، گفت: متأسفانه در بین این افراد حاشیه ساز، برخی نیز با یونیفرم خاص حضور داشتند که شعار می دادند و آن جمع محدود را هدایت می‌کردند و این هم خوب نبود چرا که با آن لباس فرم صورت خوبی نداشت و بسیاری از این قضیه گلایه مند بودند. 

وی در پاسخ به این سؤال که واکنش آقای روحانی بعد از اتمام سخنرانی نسبت به این مسئله چه بود؟ گفت: آقای رئیس جمهور با دعا برای فرج امام زمان(عج) سخنرانی خود را تمام و رفتند و واکنش خاصی از سوی ایشان نبود.

آیت‌الله غرویان اقدام امشب دلواپسان را خلاف منویات رهبری دانست و گفت: اینگونه برنامه‌ها خلاف منویات مقام معظم رهبری است چرا که ایشان بر همدلی و همزبانی ملت و دولت تاکید داشته و چنین حرکاتی انعکاس خوبی در خار ج از کشور ندارد.

این استاد حوزه در مورد اینکه این بار سخنرانی شخص رییس جمهور توسط عده‌ای دچار اخلال شد، آیا از این به بعد اقدام جدی در برخورد با برهم‌زنندگان جلسات سخنرانی خواهد شد، اظهار کرد: عده‌ای می‌خواستند نظم را بر هم بزنند اما خود مردم خود این افراد را کنترل کردند. به نظرم تدابیر بهتری باید اندیشیده شود. این رویه، رویه غلطی است که عده ای بخواهند نظم جلسه را برهم بزنند. این رویه متاسفانه از زمان دولت قبل در کشور آغاز شده و هنوز عده‌ای آن را ادامه می‌دهند ولی خود مردم جلوی این افراد بی‌نظم را می‌گیرند.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
حقیقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
1
2
اینها نه مسلمان هستند ونه ایرانی دلسوز اینها نوچه های دشمن هستند در قالب حزب الهی ولی نوکران آمریگاهی اینها عامل نفوذی دشمن هستند به نام ولایت دارد به ولایت واسلام ضربه میزنند چرا حفاظت اطلاعات کاری نمیکند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
0
1
این بایا کی شد آیت الله
سیاوش
|
United States
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
1
2
زمانی که دولت روحانی معرفی شد و مشخص گردید که وزن نیروهای اطلاعاتی و امنیتی این دولت بسیار سنگین است، پیش بینی چنین روزهایی که هر نقدی به این دولت و عوامل ان به دشمنی و تخریب دولت تعبیر گردد، ساده شد. و از همان فردای استقرار دولت. رئیس جمهور و وزرای وی برای انحراف افکار عمومی نسبت به تعهداتی که دولت ایشان در رابطه با بازکردن تمامی قفل های زندگی مردم با کلید تدابیر ایشان به ملت داده بود، تجارب خویش در مناصب امنیتی و اطلاعاتی خود را بکار گرفته و با متهم ساختن هر منتقدی به عنوان مخرب سیاست های دولت کوشید تا تعهدات خویش را که پایه موفقیت رئیس جمهور در کسب رای موافق مردم بشمار می امدند، را به فراموشی بکشانند. اما تجربیات تاریخی مربوط به واکنش های ملت نسبت به دولت های قبلی چه پیش و چه پس از انقلاب نشان می دهند که اگر چه عدم دست یابی ملت به رسانه ها و بلندگوها توهم سکوت و رضایت این ملت را در اذهان صاحبان قدرت پدید می اورد اما تخصص این ملت در استفاده از دو اصل تقیه و ریا در برخورد با صاحبان قدرت نشان داده که این ملت شدیداً غیر قابل اعتماد و دو شخصیتی می باشد و کسانی که در این خیال هستند که توانسته اند این ملت را در جهت منافع و مقاصد خویش هماهنگ کنند تاوان سنگینی برای این توهم خود پرداخت خواهند کرد.
عیسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
1
1
آخه شما فکر کردید مردم بالانشین و عافیت طلب میرن حرم امام یا مراسمات انقلاب همین افراد به نظر شما سازماندهی شده همیشه پای ثابت این مجالس هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
0
0
ما اگر از آمریکا و اسرائیل بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت (از پیش بینی های .... که ... محقق می شود )
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها