بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
یک فعال سیاسی اصلاح طلب از دیدار زنان اصلاح طلب با معاون اول رییس جمهور خبر داد و گفت منتظر اولین اقدام از سوی دولت برای حضور زنان در دولت هستیم.

تدبیر24: سهیلا جلودار زاده فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سه شنبه هفته گذشته به همراه فائزه هاشمی، زهرا شجاعی، اشرف بروجردی و شهربانو امانی دیداری با اسحاق جهانگیری داشتیم و پیگیر مطالبات زنان شدیم.

وی ادامه داد : در این جلسه بانوانی را که توانایی کار را دارند معرفی کردیم و قرار شده است آقای جهانگیری این مساله را در هیات دولت مطرح کند.

عضو حزب اسلامی کار ادامه داد: جهانگیری حرف های ما را پذیرفت و برای حرف ما جوابی نداشت، ما معتقدیم در دنیای امروز با حذف زنان امکان اداره مملکت وجود ندارد.

وی در عین حال گفت: اکنون وزارت خانه ها در شرایط سختی به سر می برند و با ور شکستگی روبرو هستند و شرایط برای کار کردن آقایان نیز سخت است.

جلودار زاده در پاسخ به این سوال که اقدام بعدی شما برای حضور زنان در دولت چیست، پاسخ داد: ما تاکنون بازخوردی از دولت مشاهده نکردیم و منتظر اولین بازخورد دولت هستیم اما من خوشبین هستم.

این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که آیا شما از سوی تشکل یا جریان خاصی در این دیدار حضور داشتید،گفت: خیر ما جمعی از زنان دغدغه مند بودیم که مطالبات زنان را که به آنها نرسیده اند بازگو کردیم.

منبع: مهر

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها