بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۲۶۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
  تدبیر24 شب گذشته هدیه تهرانی در مراسم تقدیر از برگزارکنندگان سی و سومین جشنواره فیلم فجر و نشان دکترا گرفت، 18 سینماگر دیگر از سوی این وزارتخانه گواهینامه درجه یک هنری دریافت کردند.

در مراسمی که شامگاه دوشنبه 18 خرداد ماه با حضور جمعی از هنرمندان و مدیران سینمایی برگزار شد ، ابتدا از دبیر جشنواره سی وسوم فیلم فجر و هیات انتخاب داوری این جشنواره تقدیر و در ادامه گواهینامه درجه یک هنری به 18 هنرمند سینما اهدا شد.


در این مراسم که با حضور علی جنتی وزیر ارشاد، حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی و بسیاری از هنرمندان سینما برگزار شد، گواهینامه درجه یک هنری (معادل مدرک دکتری) به 19 هنرمند از جمله هدیه تهرانی اهدا شد.

این بازیگر که با تاخیر به مراسم رسیده بود در سخنان کوتاهی گفت: «امیدوارم همین طور که با تاخیر رسیدم و با تاخیر این تقدیرنامه را گرفتم، با تاخیر هم جای بزرگان قدم بردارم چون هنوز با آنها خیلی فاصله دارم.»
 

اسامی این هنرمندان به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:
عبدالله اسکندری ، محمدرضا اصلانی ، منوچهر اسماعیلی ، پرویز بهرام ، کیومرث پوراحمد، هدیه تهرانی، ابوالحسن داوودی، مسعود جعفری جوزانی ، احمدرضا درویش ، زنده یاد احمدرسول زاده ، علیرضا زرین دست ، خسرو سینایی ، جهانبخش سلطانی ، کیانوش عیاری ، رضا کیانیان ، غلامحسین لطفی ، جلال مقامی ، منوچهر محمدی و علی معلم.
این هنرمندان در برنامه ای که در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، گواهی نامه خود را دریافت کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بهیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
2
2
آفرین به این کار قشنگ !
افسوس از سال های اوج خانم هدیه تهرانی که در دوران « هاله و دروغ » در حیرت و حسرت گذشت .
باشد که تجاربش را در تدریس به جوانان ماندگار کند .
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها